Wpis z mikrobloga

@Edziulka25: To samo co pracownik w każdej innej firmie z drobnymi różnicami:
- nie dostaje wypłaty, a paycheck
- nie zajmuje się obowiązkami tylko case'ami
- nie dotrzymuje terminów, a deadline'ów
- nie rozmawia przez telefon, a chodzi na call'e
- nie chodzi na spotkania, a na meetingi
- nie przypomina się komuś, tylko wysyła followupy
- nie potrafi podjąć jakiejkolwiek decyzji bez zorganizowania co najmniej 3 spotkań (tfu, meetingów), po
@Edziulka25: jeden mirek kiedyś pisał co się robi w korpo :)

Dzisiaj w moim korpo poruszenie, od rana awaria całego systemu, nic się nie da zrobić a deadline'y cisną mocno. Dział techniczny postawiony na nogi, walczy żeby ogarnąć ten burdel. Ja ( obsługa klienta ) staram się jak mogę, ale klientów przybywa. Przychodzi jakaś szycha z dużym zamówieniem a ja nie mam jak go obsłużyć bo inny dział ma opóźnienia. Patrzę
@Edziulka25: 7:00 zaczynasz pracę, 7:05 - 7:30 pijesz pierwszą kawe, 7:30 - 8:30 przyglądasz syf z nocnej, 8:30 - 9:00 jesz śniadanie, 9:00 - 9:30 przeglądasz maila, udajesz że coś robisz, 9:30 - 10:00 druga kawka, 10:00 - 12:00 robisz coś w sapie/innym systemie w którym pracujesz, 12:00 - 12:30 obiad, 12:30 - 13:00 coś znowu poklikasz w sapie, 13:00 - 14:00 jakieś spotkanie (tzn. meeting ( ͡° ͜ʖ