Wpis z mikrobloga

@Jebwleb: Zrobili to metoda AHP (Analitic Hierarchy Process). W skrocie - eksperci podaja zestaw cech ktore sa potrzebne i przydatne do osiagniecia celu, w tym przypadku unikniecia zaplodnienia. Nastepnie ustala sie hierarchie ich waznosci, ewentualne alternatywy i zlicza "punkty" dla krajow.

Z wazniejszych skladowych - np. dostepnosc srodkow "awaryjnych", refundacja antykoncepcji.
Z mniej - np. informacje w jezykach mniejszosci, latwosc nawigacji na rzadowej stronie internetowej o antykoncepcji (jesli taka w
  • Odpowiedz
czyli zakładają że kobiety to kretynki.


@Jebwleb: Na tej samej zasadzie co każda kampania informacyjna zakłada, że odbiorca jest kretynem.

Słaby zabieg erystyczny,
  • Odpowiedz
@adam2a: P----------y kupisz w aptece, kiosku u pani Gieni, a nawet na narodowym Orlenie. W 15 smakach, strukturach i kolorach. Na dodatek po podejściu do kasy w większości sklepów, nawet spożywczych widzisz głównie p----------y. To i dzieci nie ma. P----------y kosztują z 10 zł. Wychowanie dziecka pewnie z kilkadziesiąt tysięcy. Kogo w Polsce stać na ten luksus?
  • Odpowiedz