Wpis z mikrobloga

@e3b0c rewelacyjnie to wygląda. Zawsze mi się marzyło tak ładnie urządzić akwarium, z tym że miałem sporo mniejsze, a warunki w mniejszych są mniej stabilne i mnie się psuły. Swoją drogą nie byłem aż tak doświadczony :}.
@robertoskit: generalnie to jest po dość sporej przycince (2 tyg byłem na wakacjach) W wiadrze miałem więcej zielska niż zostało w zbiorniku.
@Kakaranish: dzięki. Ja jestem początkujący w akwarystyce roślinnej. Za gówniaka miałem akwa i obiecałem sobie że jak będę na swoim to założę sobie duży zbiornik. 10 lat czekałem:-)
@e3b0c: miałem akwarium 330l. Nigdy więcej. Wymiana wody. Filtrów. Usuwanie glonow, specjalne lampy. Napowietrzanie. Uszlachetnianie wody. #!$%@? więcej z tym #!$%@? niż z dzieckiem. A wyjedź na trzy tygodnie to Ci będzie śmierdziało pół chaty. Nie, dziękuję.
@WolfSky: Do takiego zbiornika stosuje sie filtry kubełkowe, a taki czyści się raz na rok?
Dodatkowo, jak utrzymujesz dobre parametry wody, to żadne glony nie występują, a można wnioskować że tego nie miałeś bo sam mówisz o brzydkim zapachu wody.
Akwarystyka to hobby, które wymaga cierpliwości, ale ładny zbiornik cieszy oko :)
@WolfSky: Akwarystyka to hobby jak kazde inne. Mi sprawia przyjemność grzebanie przy akwarium. Raz w tygodniu robie podmianę, czyszczenie, przycinke, co kilka tygodni czyszcze jeden z filtrow i tyle. Lubie to. Jeżeli ktoś zakłada akwarium do ozdoby to faktycznie może mieć takie odczucia jak ty. Pozdrawiam
@MandarynWspanialy: mysle ze to efekt jasnego tla oraz niedoskonalosci aparatu w telefonie. Filtracja faktycznie nie wyrabiala (1100l/h) ale dokupiłem drugi filtr (1000l/h) oraz lampe UV (zakwit wody) i woda jest krysztal. Oczywiście mam pewne problemy (zielenice punktowe, troche nitek) ale udaje się to na razie trzymać w ryzach.
@SmerfChrapcio: ale co Ty mi tu #!$%@? o traktowaniu wszystkich swoją miarą.