Wpis z mikrobloga

  • 176
Ilekroć spotykam tę ślicznotkę na ulicy, targają mną sprzeczne emocje. Z jednej strony bardzo się cieszę, że mogę nasycić oczy pięknem linii nadwoziowej tego auta, z drugiej - czuję żałość, że oto mam przed sobą szczyt możliwości człowieka, że ideał piękna został osiągnięty i już raczej nigdy nie uda się ludziom zaprojektować drugi raz czegoś tak doskonałego. #alfaromeo #alfaholicy #forzaitalia #motoryzacja #samochody #carspotting #carboners
DerMirker - Ilekroć spotykam tę ślicznotkę na ulicy, targają mną sprzeczne emocje. Z ...

źródło: comment_H7azqpC5ToESrH3hjcCdtEtvPL9TyHs0.jpg

Pobierz
  • 58
  • Odpowiedz
No właśnie nie każdemu podoba się obecna linia Alfy


@DerMirker:
Oraz innych marek. Dla mnie 159 to ideał lini nadwozia typu sedan. Niemal dorównuje mu Audi A8 D3 za idealne proporcje ale AR góruje w mojej opinii tym sportowym zacięciem (długi przód i krótki, zadarty tył)
  • Odpowiedz
  • 0
@panczekolady 1,75 tbi, czyli najmocniejsza wersja, jest ponoć bardzo dobra. Natomiast jeśli chodzi o silniki JTS, to wiem, że są bardzo wrażliwe na jakość benzyny i należy poić je 98 oktanami.
  • Odpowiedz
@panczekolady: Wszystkie benzyny są dobre w Alfach oprócz Twin Sparków. A najmocniejszy w 159/Brerze jest 3.2 V6 JTS (znienawiddzony przez niektórych bo nie jest to Busso) - ma osiągi porównywalne z 1.75 ale z tym drugim już nic nie zrobisz a do pierwszego ludki masowo walą kompresor (są gotowe zestawy) i osiągają bez problemu od 320 do 380 kunia co daje 4.8 - 5 sek do setki. Ten silnik jednak
  • Odpowiedz
@DerMirker prześliczna jest :) jak trochę odłożę to chce kupić jako pierwszy własny samochód w jakimś oczojebnym metaliku. Rozważam jeszcze Brere, ale tam jest trochę wyższa cena
  • Odpowiedz
@DerMirker Widzę, że mamy podobny gust, bo ISy mi się podobały, a 159 to #!$%@? majstersztyk.
Podzielam w sumie Twoje zdanie, że 159 to absolutny top. Co prawda już odrobinę się zestarzała, ale nadal robi robotę. Co więcej, uważam, że poprzeczka została tak wysoko zawieszona, że Włosi mieli problem przy projektowaniu Gulii. Gulia ma wiele zalet, ma napęd na tył, ma fajne silniki, ma absolutnie topową mocarną wersję i w sumie
  • Odpowiedz