Wpis z mikrobloga

  • 1077
#motomirko #motoryzacja #mechanika

Patrzcie Mirki co udało mi się wygrzebać ze stodoły, jest to model SHL M11 z 1967r. czyli w tym roku kończy 50lat. Co ciekawe papiery i kluczyki były przy nim, jego stan jest moim zdaniem w zajebistej kondycji, moje 8-10letnie auto ma więcej korozji. Ciekawe czy uda mi się go odpalić, lecz najpierw muszę rozebrać silnik do podstawy i cały porządnie wyczyścić i zaoliwić. Dajcie kilka plusów żeby się udało.
PS. W komentarzu więcej zdjęć.
źródło: comment_k1wIzd09NBiLD4yQehClUK32NU54bXFG.jpg
  • 87
SHL M11 z 1967


@Matril: Smak 70-tych lat. bardzo wysoki komfort jazdy spowodowany specyficznym zawieszeniem przednim, jest bez awaryjny (o ile wszystko zrobi się dokładnie i z dobrych materiałów), mało spala, posiada ekonomiczny i płynny silnik. Bardzo dobrze sie prowadzi, ma mieciutkie zawieszenie. Prostota działania ! Sama przyjemność z jazdy, naprawdę piękna maszyna. A to SHL mojego byłego w nieco innej wersji ;)
źródło: comment_R9teP4kOt6dsV8UJ4ouBijbuONvgYCEg.jpg
@Shatter: nie widuję takich. Nikt nie mówi o zgnitych. Jeżeli lakier jest ok, z rdzawymi nalotami, to można super wyprowadzić do oryginału. Jeżeli nie, to oczywiście można polakierować. Wszystko zależy czego kto oczekuje. Ja traktuję swoją wsk jako eksponat i jakiś kapitał. Może nie dla mnie, ale dla syna, a może wnuka. Wtedy oryginalny lakier będzie wart więcej.
@Stitch: Jak coś ma powyżej 40 lat to ciągłość OC nie jest wymagana, obojętnie na jakich blachach. Dlatego przy 67 roczniku żółte blachy są kompletnie bez sensu.
@lossiemkos89: Niezłą fortunę masz w garażu, sam pamiętam wcale nie tak dawno jak to po 100-300zł chodziło. Mogłem kiedyś kupić WSK 175 za 150 zł ze złomu, a ja głupi nie wziąłem. Mam tylko to i na nie bumu nie ma, dalej są
źródło: comment_IhSBD3KXHqzCS1rpahps79AF1rDkTggk.jpg
@fordomaniak obraca i to całkiem nieźle, olej cały czas był i zbiornik pełny, w środku nie powinien być przegnity. Czym najlepiej zabezpieczyć miejsca z korozją? Oczyścić szczotką, dać podkład antykorozyjny na to szpachlę i zrobić zaprawkę?

@frems jestem takim typem człowieka, że przytrzymam to dla syna albo wnuka.
@Matril: gdzie kupiles czesci, uszczelki? Jak juz go rozbierasz warto sprawdzic stan lozysk na wale glownym. Sprawdz tez stan korpusu w mojej Shl´ce dziadek zapunktowal wal bo mial luzy ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@Matril: Trzymam kciuki Mirku żeby się udało zreanimować bydlaka bo jest w bardzo dobrym stanie ( ͡° ͜ʖ ͡°) ja właśnie kończę składać WSK M06B1 z '68 i zaczynam Yamahe XS 1100 z '78.

PS. Zabezpiecz chromy i koła oddaj do piaskowania (albo co tam było oryginalnie) bo później wyrzucisz sporo kasy na przywrócenie do porządnego stanu i będziesz miał wżery - wiem co mówię ( ͡
@Matril: o paanie :D założę się, że znalezienie jej to dopiero początek tego ile ci da radości. A może i kolejnym pokoleniom, kto wie. Masz zamiar nagrać próbę odpalenia? :)
zrób mechanikę a lakier i chromy zostaw w spokoju. Ewentualnie ssme chromy popraw pastą autosol i tyle. Pseudo laleczek jest mnóstwo a takie spatynowane są znacznie ciekawsze. Ciekawe ze to 67 a jeszcze jest to m11 a nie m11w z nowym silnikiem.


@SynUbeka: dokładnie, mam taką samą opinie, to jak wojownik z bliznami po bitwach, każde wgniecenie to jakaś historia, korozja pokazuje wiek motocykla, chcesz nowy motocykl idź do sklepu, jaka
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@Eternit_z_azbestu: ech, ale mnie nie o to chodzi co jest wymagane. Dla mnie po prostu żółte blachy poza lansem są bez sensu. I to w moto i w samochodach. O ile samochód jestem jeszcze w stanie jakoś zrozumieć tak motocykl totalnie nie i ja w życiu nic na żółte nie wezmę.
to nie moje :) ale szkoda, naprawdę mega kolekcja, znam właściciela tego garażu jest z poznania, to co na foto to 1/30 jego kolekcji, chętnie pomoże, bo równy gość i społecznik, ale też jest baaaardzo zarobiony. jeśli chcesz na priv dam Ci jego namiary.