Mirki mamy sygnały, że pewna forma przesyłki nazwana na naszej stronie EU Registered (poczta Austriacka) jest mało skuteczna i zdarzają się sytuacje, że poczta ta gubi nasze paczki.
Nie znamy skali tego problemu. Chcemy coś z tym zrobić, dlatego na początku prosimy każdego, kto zamówił produkt tą formą wysyłki i po 30 dniach paczka dalej nie dotarła o wpisanie komentarza z numerem swojego zamówienia z GB oraz numerem trackingu (prosimy tylko o takie komentarze w tym wpisie).
Po zebraniu wszystkich zamówień zbadamy sprawę i postaramy się wynagrodzić każdemu tą nieprzyjemną sytuację, która oczywiście nie powstała z naszej winy, ale bierzemy też za nią odpowiedzialność.
Tym samym po rozwiązaniu problemu usprawnimy wysyłkę z naszego magazynu HK i znajdziemy innego przewoźnika, który nie doprowadzi znów do takich sytuacji.
@MarKow czy z paypalem musze czekac do tych 60 dni czy moge zlozyc juz? bo to na pewno nie dojdzie...I czy jest gdzies opisane jak to zrobic? nigdy nie mialem problem to sie nie interesowalem...
W sumie na gearbest powiedzieli, że oddadzą połowę, więc założyłem sprawę w Paypal, ale jak ktoś nie płacił Paypalem to niech czeka i oddadzą mu całość. Z tego wynika, że coś tam załatwili.
@wykopowy_brukselek: Na PayPal w instrukcjach nie znalazłem jakoś informacji kiedy należy złożyć spór a potem roszczenie. Jest jedynie coś takiego: Nie otrzymano przedmiotu – zakupiony przedmiot do Ciebie nie dotarł. W tym przypadku odczekaj co najmniej 3 dni od daty transakcji, aby dać sprzedającemu czas wystarczający na wysłanie przedmiotu. Ja bym skłaniał się do zakładania sporu w momencie przekroczenia terminu dostarczenia towaru w zależności od rodzaju wysyłki która została wybrana.
Również dostałem info, że mam potwierdzić adres dostawy (2x już wcześniej potwierdzałem w innym tickecie), sprawdzić u siebie na poczcie i poczekać do upływu 60 dni. Tia, przesyłka EU-Registered miała określony czas dostawy na 12-20 dni, nr przewozowy dostałem prawie 7 tygodni temu i dalej żadnej informacji o przesyłce na jakimkolwiek trackingu. Widocznie nie została nawet wysłana, a wygenerować numer przesyłki to nie problem. Dobrze, że płaciłem PP, trzeba będzie otworzyć spór
Skoro nie ma trackingu to na jakiej podstawie Gearbest powołuje się na regulamin... zwrot połowy kwoty w przypadku zaginięcia. Jakiego zaginięcia, kiedy zwyczajnie nie wysłali?!
@GearBest_Polska: Otworzyłem spór na PayPal, po prawie 7 tygodniach oczekiwania mam jedynie nr przesyłki i zero informacji o niej na jakimkolwiek trackingu, nawet czy została chociaż wysłana. Jedyna odpowiedź supportu w dwóch ticketach to: potwierdź adres dostawy (ileż można), sprawdź na poczcie (ileż można) i czekaj min. 60 dni. Jak ktoś płacił PP to przynajmniej ma szansę na zwrot, pozostałym współczuję przebojów, a jak widać trochę tych przesyłek ostatnio nie dotarło...
Dzisiaj mija 20 rocznica przystąpienia Polski do UE. Unia realnie zmieniła moje życie. Nie wyobrażam sobie Polski poza UE. Zaplusuj, jesli się za mną zgadzasz.
Nie znamy skali tego problemu. Chcemy coś z tym zrobić, dlatego na początku prosimy każdego, kto zamówił produkt tą formą wysyłki i po 30 dniach paczka dalej nie dotarła o wpisanie komentarza z numerem swojego zamówienia z GB oraz numerem trackingu (prosimy tylko o takie komentarze w tym wpisie).
Po zebraniu wszystkich zamówień zbadamy sprawę i postaramy się wynagrodzić każdemu tą nieprzyjemną sytuację, która oczywiście nie powstała z naszej winy, ale bierzemy też za nią odpowiedzialność.
Tym samym po rozwiązaniu problemu usprawnimy wysyłkę z naszego magazynu HK i znajdziemy innego przewoźnika, który nie doprowadzi znów do takich sytuacji.
#gearbest
Order: WP1707031739590327
Tracking: RT002263319AT
Nie otrzymano przedmiotu – zakupiony przedmiot do Ciebie nie dotarł. W tym przypadku odczekaj co najmniej 3 dni od daty transakcji, aby dać sprzedającemu czas wystarczający na wysłanie przedmiotu.
Ja bym skłaniał się do zakładania sporu w momencie przekroczenia terminu dostarczenia towaru w zależności od rodzaju wysyłki która została wybrana.
Komentarz usunięty przez autora
Order: WW1706240704402233
Tracking: RT002235318AT
Otworzyłem spór na PayPal, po prawie 7 tygodniach oczekiwania mam jedynie nr przesyłki i zero informacji o niej na jakimkolwiek trackingu, nawet czy została chociaż wysłana. Jedyna odpowiedź supportu w dwóch ticketach to: potwierdź adres dostawy (ileż można), sprawdź na poczcie (ileż można) i czekaj min. 60 dni. Jak ktoś płacił PP to przynajmniej ma szansę na zwrot, pozostałym współczuję przebojów, a jak widać trochę tych przesyłek ostatnio nie dotarło...