Wpis z mikrobloga

Mirki mamy sygnały, że pewna forma przesyłki nazwana na naszej stronie EU Registered (poczta Austriacka) jest mało skuteczna i zdarzają się sytuacje, że poczta ta gubi nasze paczki.

Nie znamy skali tego problemu. Chcemy coś z tym zrobić, dlatego na początku prosimy każdego, kto zamówił produkt tą formą wysyłki i po 30 dniach paczka dalej nie dotarła o wpisanie komentarza z numerem swojego zamówienia z GB oraz numerem trackingu (prosimy tylko o takie komentarze w tym wpisie).

Po zebraniu wszystkich zamówień zbadamy sprawę i postaramy się wynagrodzić każdemu tą nieprzyjemną sytuację, która oczywiście nie powstała z naszej winy, ale bierzemy też za nią odpowiedzialność.

Tym samym po rozwiązaniu problemu usprawnimy wysyłkę z naszego magazynu HK i znajdziemy innego przewoźnika, który nie doprowadzi znów do takich sytuacji.

#gearbest
  • 421
@GearBest_Polska: Order number: W1707021432353955 Shipping method: Europe Registered
FORAM4PX: Jul 03, 2017 22:59:47 PM PST Tracking Number: RT002264671AT By Update: Jul 03, 2017 22:59:47 PM PST

Na jakiejś stronie znalazłem info, że 11.07 przesyłka była we Wiedniu!
Pisałem tickety ale mam czekać do 04.09.2017....

Bardzo proszę o pomoc.
Dzisiaj odebrałem telefon. GB wysłał go ponownie. Tym razem nie przez Wiedeń, gdzie zaginął poprzedni, a przez Warszawę. Cło zapłacone. Pozdrawiam
Pierwszy tel. został wysłany 25 czerwca i 7 lipca utknął w Wiedniu. Pokazuje go do dzisiaj. Po kontakcie i batalii z supportem, został wysłany drugi tel. w dniu 16.08. Przez 4 dni nie był widziany przez śledzenie przesyłek. 20.08 widać Singapur, 27.08 przyjęto w Polsce WER Warszawa, tam do 30.08. Tego samego dnia WER Zabrze i kontrola celna, przysłanie do mnie zawiadomienia, odesłanie przeze mnie potwierdzenia zapłaty i zamówienia i wczoraj tel.
@GearBest_Polska wiadomo coś na temat telefonów wysłanych po 16.08? Czy dochodzą? Czy problem dalej występuje? Telefon zamówiłem, ma być prezentem na urodziny. Urodzony za 2tyg;/ a telefon idzie ponad 3 tyg. Ostatni traxking z wiednia...
Ja płaciłem kartą. Miałem wykupione ubezpieczenie za 5 $ a mimo to był problem żeby wysłali. Pisałem kilka razy bo chcieli zwrócić tylko połowę ceny. Potem chcieli dać zwrot na karę ale to było nie opłacalne bo przewalutowania a po drugie cena dolarów spadła od czerwca.

Pisałem o jakieś zadośćuczynienie za problemy ale mają to gdzieś. No chyba że tut. przedstawiciel GB coś zadziała ale jak na razie i od niego cisza