Wpis z mikrobloga

@damian_co_dalej widziałeś kiedyś wnętrze baku? To nie jest jedna wielka przestrzeń tylko są tam przegrody które zapobiegają przelewaniu się paliwa w takich sytuacjach. Owszem przy staniu pochyło paliwo się przeleje i może fałszować poziom ale po wyprostowaniu auta wszystko wraca do normy.
@damian_co_dalej bo auto stało pochyło i paliwo przelało się między przegrodami a po wyprostowaniu znowu rozłożyło się równomiernie. Komputer nie liczy ile ma paliwa. Jest pływak od jego położenia zależą wskazania zegarka czy wyświetlacza i tyle. Komputer może liczyć ewentualne spalanie a nie ilość paliwa.
@Stragan: wystarczyło ostrzej depnąć i znowu zapalała się rezerwa, magicznie pływak jakoś się bardziej uginał w dół?

oj z tym wskazaniem to jest roznie...bo po pierwsze...ilosc pokazywanego paliwa zalezy tez od stylu jazdy...np raz sie zapali rezerwa a jak jedziesz ekonomicznie to zgasnie...w e39 jest to bardzo dziwnie zrobione...czasami pokazuje wiecej czasami mniej...trzeba to traktowac tylko jako orientacje ile tego jest
@Stragan: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=31551&start=0 czy 7-8 osób opisujących te samą anomalie (jak jest zimny - mniej wskazuje, jak jest ciepły więcej) wystarczy?

Czy wasze auta też mają tak, że od stylu jazdy co jest oczywiście logiczne pokazuje wam różne wartości? Tylko nieraz są to duże przeskoki, np raz mam 180km a rano 100km. I tego nie kumam. Chyba, że znów przelewa się paliwo do drugiego baku i to robi zamieszanie?