Wpis z mikrobloga

Nie wierzcie recenzjom #pyszne / #pysznepl, to są niezłe #!$%@?. Sopocka pizzeria ( https://www.pyszne.pl/opinie-rucola-na-okraglo-sopot ) zaliczyła fuckupa i z soboty na niedzielę po prostu nie rozwoziła zamówień (mimo że je akceptowała), zero kontaktu, nie odbierali telefonów, czekałem do 4 rano (!) na pizzę i nic. Na Pyszne na drugi dzień pojawiły się co najmniej 3 komentarze negatywne, ale po paru godzinach zostawili tylko jeden (mój też wycięli). Dostałem z pomocy Pyszne kod zniżkowy, ale zero odpowiedzi na to dlaczego pokazowali komentarze i oceny. Hajs się musi zgadzać - nie można pogrążać pizzerii, w końcu przynosi prowizje.

W każdym razie, ostrzegam #sopot #gdansk #gdynia #trojmiasto - nie kupujcie #pizza u tych ciuli z Rukoli na Okrągło, przynajmniej w weekendy, i nie wierzcie recenzjom Pyszne.pl.

(Podejrzewam że się ujarali - byłem raz w Rukoli na Monte Cassino i byli wyraźni uhahani przed zamknięciem ( ͡° ͜ʖ ͡°))
n.....o - Nie wierzcie recenzjom #pyszne / #pysznepl, to są niezłe #!$%@?. Sopocka pi...

źródło: comment_UqccAHYuPd9XUyeFzlCdCPkQfag8n4Yy.jpg

Pobierz
  • 36
  • Odpowiedz
@koral: Zamówiłem przed 1 :). Zamykają o 3. Ja wiem że mieli tam pewne sajgon, bo w Trójmieście weekend z openerem, ale bez jaj - albo niech nie akceptują zamówień albo przynajmniej dają znać SMSem, że nie podołają.
  • Odpowiedz
@koral: Exactly. No i wyraźnie widać poitykę pyszne - ścinają totalne wtopy do jednego komentarza, żeby nie zarzynać kury znoszącej im złote jajka (Pyszne bierze w cholerę kasy od pizzerii - coś w okolicach 4-5 zł za zamówienie).
  • Odpowiedz
@neoneo: może to była po części wina pyszne.pl, pizzeria dała znać, że nie da rady więcej zamówień ale coś nie pykło, w każdym razie dostałeś kase z powrotem i kod zniżkowy, co więcej mogli zrobić, jeżeli to (być może) nie wina restauracji? ;)
  • Odpowiedz
@damian_co_dalej: Restauracja dostała negatywy na pyszne i FB - jeśli był problem komunikacyjny, to są tego świadomi i spokojnie mogli chociaż na drugi dzień obdzwonić ludzi. Sorry, nie ma dla tego, co zrobili, wytłumaczenia.

Poza tym klepnęli te zamówienia ręcznie, w Pyszne nie ma automatów.

PS: Kod zniżkowy i kasa przyszły z Pyszne, nie z restauracji.
  • Odpowiedz
@damian_co_dalej: dokladnie, pracowalem w gastronomii w #krakow i bylo to czeste zjawisko. Restaruacja daje znac pyszne, ze nie dzialaja/maja przerwe/nie realizuja zamowiem, a pyszne ma #!$%@? i z automatu akceptuje zamowienia od klientow.
  • Odpowiedz
@neoneo: mi raz restauracja nie przywiozła żarcia to pyszne odpisało że "rozpatrzy sprawę i poinformuje mnie o rezultacie w ciągu 2 tygodni". #!$%@? z nimi, zrobiłem chargeback przez Paypal i tego samego dnia miałem pieniążki na koncie i przeprosiny od pana z pizzerii. :) Polecam zawsze płacić przez PayPal i mieć #!$%@? na ludzi z pyszne, niech oni sobie z paypalem ustalają co i jak a ja po prostu chcę porządnie
  • Odpowiedz
#!$%@? z nimi, zrobiłem chargeback przez Paypal i tego samego dnia miałem pieniążki na koncie i przeprosiny od pana z pizzerii. :) Polecam zawsze płacić przez PayPal.


@fastmotion: Good one. Ja czekam na zwrot od Pyszne (obiecali, płaciłem kartą), kupon 25% już wykorzystałem w innej sopockiej pizzerii (Tesoro Express - polecam, btw, drogie, ale warto).

Jak mi nie zwrócą to też mogę zrobić chargeback, ale to więcej zachodu.
  • Odpowiedz
@neoneo: z karty kredytowej dużo zachodu i czasu bo musisz srać się z bankiem, ale przez PayPal to dwa kliknięcia i krótki powód dla którego chcesz zrobić chargeback - i tyle. PayPal jest idealny właśnie do takich zakupów gdzie nie jesteś do końca pewny czy ktoś Cie czasem nie zrobi w #!$%@?, więc polecam na przyszłość używać zamiast płatności kartą czy jakimś przelewy24
  • Odpowiedz
@neoneo: A jeszcze dodam - czekałeś kilka godzin na pizze i nie zadzwoniłeś do restauracji po prostu zapytać o co chodzi, tylko napisałeś negatywa?
Ja z niebieskim zamówiliśmy (to był nasz ostatni raz z tym portalem) z pyszne.pl i była podobna sytuacja, tylko że zadzwoniliśmy do pizzeri i okazało się, że oni już od kilku godzin mają zamknięte zamówienia i nawet nie wiedzą, że coś zamawialiśmy. I tutaj wina leżała po
  • Odpowiedz