Wpis z mikrobloga

Dobra jako że nakręciłem już prawie 1000km na swoim nowym moto to najwyższy czas zrobić #pokazmotor . Narazie jestem mega zadowolony z osiągów i pozycji aczkolwiek siedzisko nie jest najwygodniejsze. Docelowo miało być inny model, ale mam prawko A2 i ciężko jest znaleźć moto z 35kW. Do zobaczenia na trasie
#motocykle #chwalesie #kawasaki
Pobierz
źródło: comment_WAjLzSic7XsoWgYs0eayEnnrmOLt7tWY.jpg
  • 28
@JJGOD: Mnie akurat turystyka nie interesuje, ale wychodził ten model oryginalnie z kuframi. Wystarczy je dokupić i można ruszać na drugi koniec Europy.
@MichalStroz: Jedna śrubka ogranicza możliwość odkręcenia manetki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@d2wid: świetna maszynka. Duszenie mocnych 600 czy litrów nie ma żadnego sensu. W razie stłuczki czy (tego już w ogóle Ci nie życzę) wypadku, ubezpieczyciel ściągnie z Ciebie każdą złotówkę. Na A2 masz uprawnia do kierowania

motocyklem o mocy nieprzekraczającej 35 kW i stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającym 0,2 kW/kg, przy czym nie może on powstać w wyniku wprowadzenia zmian w pojeździe o mocy przekraczającej dwukrotność mocy tego motocykla,
@Seraphiel
@d2wid
@MichalStroz

tak prostując #!$%@? moralizatorow.

Motocykle wydawane na D, UK, F, I, B, NL wychodzą na dwoch homologacjach.
1. Pelna moc
2. 25/ 35 kW.

jeśli sprowadzimy do pl noto 25/ 35 kw to mamy w pompie zapis odnosnie max 70kW :) bo motocykl opuscil fabrykę z mocą 25/ 35 kW i to, ze mozesz go sobie odblokować #!$%@? kogo interesuje. Jestem ciekaw kiedy skończy sie to #!$%@? o sprzetach
@Stitch: To tak jak mój kat miał wystawione świadectwo zgodności we z mocą 12kW. Ponoć nawet tyle miał, ale potem miły Pan przed zapakowaniem i wysłaniem do mnie zrobił click click i ma teraz #!$%@?, ale w dowodzie zostało 12kW. Poprzedni też tak miał, ale jako że kupiłem używanego, nie wiedziałem, że to normalna praktyka. Z resztą dalej nie wiem co to ma na celu.