Wpis z mikrobloga

@canto: na tyle co siedziałem w salonie to była ok. No i 4 cylindry a nie 2 jak w mt07. Yamaha podobno daje po dupie jeśli chodzi o wibracje
@canto: jeansy to Rev'it Austin. Nie są bardzo grube, bliżej im do zwykłych i są elastyczne. No i zwężane a nie szerokie jak Dainese albo Trilobite dzięki czemu nie gniotą po włożeniu w buty.
@canto: wygodniej mi z nogawkami w butach, tym bardziej że te spidi mają luz z przodu który wypełniam nogawką. No i nie ma opcji że o coś zahaczę nogawką.
Co do moto to nie wykluczam używek, zobaczymy co wyjdzie w ciągu miesiąca
@lozik: wibracje w rzędowej dwójce o pojemności 700cm? Bez przesady. Jasne, to nie czwórka, ale ogólnie wibracje to cholernie przereklamowany temat - chociaż jak zawsze, jednemu wadzi, drugiemu nie. Sam się naczytałem o tym, jak duży singiel Yamahy trzęsie i wiesz co? Trzęsie, ale tylko, jak jedziesz w górnej 1/4 dostępnych obrotów. Tylko że nikt normalny tak w trasie nie robi, bo ogranicza to pole manewru (trochę przyspieszysz i odcięcie, a
@lozik: @Pantokrator: pyrkam sobie MT07 i żadnych wibrancji jeszcze nie spotkałem ;) bardziej sie bój tego GTAIR'a, kask wygodny i z zaje wentylacją ale....co tu dużo mówić - głośny. Powietrze strasznie gdzies sie na nim łamie i wyje strasznie. Właśnie w zeszłym tygodniu przyszły mi zatyczki do uszu bo na dłuższej trasie to się męczyłem.
@dionizes ogólnie, to nie ma naprawdę cichych kasków, więc na wszelki wypadek lepiej zawsze jeździć w zatyczkach. Choć oczywiście jak się wie tylko o Alpine Motosafe za 100zł a już nie o uvex whisper za 6zł, to taka decyzja bywa trudna :p