Wpis z mikrobloga

@CzakNorris największą wadą jest dla mnie brak kasety na rzecz wolnobiegu. Szkoda że przyoszczedzili na tym. Troche może przesadziłem w pierwszym komentarzu. Bo w sumie ma jedną przerzutke najniższej grupy shimano ale do obslugi 7 przełożeń to w zupełności wystarczy. No i na taką intensywność jak piszesz to będzie ok. Może czasem brakować przełożeń jakbyś chciał szybciej szosą pośmigać.
Może czasem brakować przełożeń jakbyś chciał szybciej szosą pośmigać


@brydrzysta: na najcięższym biegu 48x14 przy 100rpm masz 45 km/h, więc przełożeń raczej nie zabraknie.
więc przełożeń raczej nie zabraknie.


@Rules: To ma do rzeczy, że piszesz o 45 km/h jakby to było wystarczająco dla roweru "szosowego". Ja mam 48x11 i to jest dla mnie na styk. W crossie. A tu jest mowa o czymś, co powinno być szybsze, więc wiesz. (Albo i nie wiesz i piszesz bzdury.) Na miasto wystarczy, ale pierwszy lepszy zjazd i pytanie: uuu, wtf?
@puszeq po pierwsze to nie szosa, tylko biedagravel/commuter więc jest wystarczająco, nikt się tym ścigać nie będzie. Ile razy używasz w ciągu sezonu tego 48x11? Dokręcasz na zjazdach do 85 km/h czy co? Większość szos ma kompakt z przodu, więc całe dwa zęby więcej niż w tym twoim crossie i dla większości populacji takie przełożenia są więcej niż wystarczające. Idąc twoim tokiem myślenia do szos powinni ładować 56T bo zabraknie do dokrecenia