Wpis z mikrobloga

@qnebra: wygląda naprawdę fajnie, do tej pory grease pancil służył mi do opisywania sobie modelu abym nie zapomniał jakie gdzie mam metryki albo gdzie co miałem poprawić. Teraz będę mógł robić do tego animacje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@KotAlik: Mnie zaskakuje szybka ewolucja grease pencil. Jeszcze nie tak dawno to było tylko do prostych opisów, notowania, pokazywania co i jak. Teraz robią z tego kompleksowe narzędzie do animacji 2D, korzystające przy tym w pełni możliwości 3D jakie oferuje Blender.
@qnebra: Co oni #!$%@? z tym 2.8 to głowa mała

- uber shader node dla wszystkich PBRowych materiałów
- silnik renderujący real-time Eevee
- zamiana grease pencila w narzędzie do animacji 2D w środowisku 3D

what a time ot be alive...
@qnebra: nie no wiadomo xDD I ludzie już robili takie shadery, nawet ściągnąłem niedawno jeden. On powinien być od dawna. Ale chodzi o to, ze powstał chyba popychany przez eevee. Inaczej byłby już dawno.
@Naxster: Może był niedopracowany, może postanowili zachować jakąś petardę na nowe wersje. Obecnie Blender powstaje przy dużym wsparciu branży, więc może im po prostu powiedzieli co chcą i instytut musiał to zrealizować.
@Naxster: Może był niedopracowany, może postanowili zachować jakąś petardę na nowe wersje. Obecnie Blender powstaje przy dużym wsparciu branży, więc może im po prostu powiedzieli co chcą i instytut musiał to zrealizować.