Wpis z mikrobloga

Ale się dziś przykro zrobilo. Po kilku dniach rozmyślań i wyliczeń zdecydowałem: na koniec sezonu sprzedaje Triumpha i na początku przyszłego kupuje hayke. No to pojechałem się rozeznać do salonu, przymierzyć i wypytac i co sie dowiedzialem? Że norma euro4 i hayabusy ni ma. Sa ostatnie sztuki z 2016 roku ale do przyszłego zejdą bo jest ich malo. Szkoda bo fajne i co najważniejsze stosunkowo tanie moto. Nic to mysle, pojade do salonu kawasaki zobaczyc zzr14. Pojechalem, pytam a miły Pan mówi, ze w pl jest jedną sztuka (!) I mozna co najwyżej na zamówienie. Cena to 68tys z tego co pamiętam, troche drogawo :( kurde, cały misterny plan wpisdu. Teraz mysle nad nowym Triumphem, dość tani jest a maszyna kozak. Tylko tak jakoś słabo zmienić tylko rocznik... nie mam pomysłu co dalej, GTR za wielki mi się wydawał wiec na pewno nie ta polka. VFRek1200 też w wersji F raczej nie widać, czyżby klasa sport turystykow umiera? #motocykle
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@fotograf_warszawiak tak, cbr, hayka - przez euro4 wyleciały (btw, cbr robią, ale nie na nasz rynek...).

To co porobili z mocami to też żart - szczególnie widać to po klasie 500 i turystycznych 600 gdzie na siłę męczą i robią 35kW (chociaż by wypuścili wersję 35 i 60 czy coś...).

Takie cbr500 byłoby nawet fajne, tylko nie z 35kW... To już stara, poczciwa cb500 ma więcej.

No słabo, ale będę się
  • Odpowiedz
@11mariom: @fotograf_warszawiak: @Stitch: O to, to, to! Moja babcia ma 54 kW i uważam, że jest to w miarę ok, aby sobie spokojnie jeździć. Jednak co popatrzę na coś nowego to wszystko słabsze. I potem jestem zmuszony szukać litrowej CBF-ki żeby mieć chociaż tyle mocy co odkurzacz mojej żony.. Do rzyci z tymi normami Euro skoro jedyny pożytek z nich to utrata mocy..
  • Odpowiedz
@brick w sumie myk jest taki, że 500-600 osłabili, ale litry rosną w moc. Jeszcze trochę to do wyboru będzie 25kW, 35kW, a dalej tylko 100kW i 150kW :D
  • Odpowiedz
@kefas_safek:

Mamy 20 czerwiec, dealerzy nie trzymają stoku generalnie, poza tym najwyraźniej rynek ich zaskoczył i wszystko kupił. O ile ja wiem to dealerzy zamawiają znacząco wcześniej a poza tym polski rynek nowych moto jest generalnie płytki w dodatku z lekka olewany przez producentów.

Sport tourery to jedna z niewielu naprawdę użytkowych klas motocykli, czemu miałaby zniknąć?
Może wymaga odnowienia,nazwijmy to redefinicji - mniej pojemności, więcej cech użytkowych, bo pojemność
  • Odpowiedz
@Gixaar: to, ze mamy 20 czerwca to znaczy ze pozno juz? Czy sugerujesz ze sie poprawi?
Co do sport turystykow to jak na razie widze ze to idzie w kierunku zanikania - modne sie robia motocyklowe odpowiedniki suvow czyli crossrunnery. Ani to cross ani runner :) no ale skoro jest popyt to sie znajdzie i podaz. To co bylo do tej pory nie bylo takie zle, pojemnosc i moc sluszna,
  • Odpowiedz
@fotograf_warszawiak: już bez hejtu na moje moto :P Daje sobie rady na asfalcie, w terenie nie ma co podchodzić nawet. A co wspomnianych przez @Gixaar pitstopow, to w versysie masz to od razu. Przegląd gwarancyjny co 6K :( Tylko ze Versys jest zdecydowanie, bezapelacyjnie i całkowicie jednoosobowym motocyklem i dla wielu to go wykreśla z turystyki. Ja mam to w dupie bo mój plecak jest antyplecakiem :)
  • Odpowiedz