Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć.
Proszę o pomoc, bo nie wiem już co mam robić.
Ogólnie o mnie: niedawno skończyłem technikum, teraz pracuję w zawodzie w dość prestiżowym miejscu i studiuję zaocznie. Zarobki może nie powalają, ale mogę się rozwijać i praca jest całkiem przyjemna. Praca powyżej przeciętnej dla zwykłego gościa po technikum. Mieszkam z rodzicami(z mamą mam świetny kontakt, z ojcem nie rozmawiam od kilku lat). Od roku własny samochód, który kupiłem za własne pieniądze. Sam na niego zarobiłem i sam go utrzymuję. Poza mieszkaniem sam się utrzymuje - kupuję jedzenie, paliwo, samochód naprawiam sam, wszystkie rozrywki sam sobie funduję.
W teorii mogę się czuć wygrywem, bo powiodło mi się w życiu jak na 21 latka.

Niestety zacząłem się wypalać i tracić radość z życia. Praca stałą sie monotonna, zacząłem mieć zaległości na studiach. Znajomi zaczęli mnie wkurzać i coraz rzadziej się z nimi spotykam. Dziewczyny nie mam i nigdy nie miałem, trochę to mi przeszkadza, ale nie aż tak żebym się z tego powodu użalał. Jestem słaby w kontaktach międzyludzkich, nawet z najlepszymi kumplami lub dalszą rodziną słabo mi znaleźć tematy do rozmów. Tak jak pisałem nigdy nie miałem dziewczyny, do kilku próbowałem zarywać ale z marnym skutkiem. Zawsze przez internet rozmowa kleiła sie idealnie, a po spotkaniu w realu kontakt się urywał.

Przechodząc do rzeczy, straciłem chęć do życia i jakiekolwiek cele. Najbardziej to odczuwam, kiedy mam dni wolne(2 razy w miesiącu) i wtedy myśle nad moim beznadziejnym życiem. Dopiero skończyłem szkołe średnią a już zapieprzam 5 dni w tygodniu + weekendy w szkole. Cały czas myślę, czy dobrze zrobiłem idąc na zaoczne studia. Mój kierunek przestał mnie interesować jak kiedyś i nauka nie przychodzi mi tak łatwo. Mam mało czasu na naukę, a po pracy zazwyczaj nie mam na nic siły.