Aktywne Wpisy
Z ambitnej osoby, z wyróżnieniami na studiach na politechnice, doszłam do momentu, że po prostu marzę o pracy typu żabka / biedronka / stacja paliw, ale nie wiem jak zniosę presję rodziny, że jak to tak, ja taka mądra miałam być, a w sklepie pracuję. 3 lata pracy z szefem narcyzem sprawiło, że czuję, że spleśniał mi mózg, a pewność siebie szoruje po dnie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Elberus +122
- ty jesteś informatykiem, pomożesz mi, bo komp mi zamula, może jakiś wirus?
- nie jestem informatykiem, tylko programistą
- a co za różnica?
- informatyk to taki lekarz pierwszego kontaktu, a programista to taki chirurg, do chirurga nie przychodzi się z grypą
- to z czym się przychodzi do programisty?
- z górą forsy
@SMYS: Programista to też informatyk (https://pl.wikipedia.org/wiki/Informatyk). Nie rozumiem skąd wśród INFORMATYKÓW to błędne przekonanie na ten temat i takie zarozumiałe teksty. Wystarczy po prostu wytłumaczyć różnicę, że nie jest się serwisantem komputerowym, tylko programistą.
@dwlb: Zwykle takimi tekstami rzucają typowe piwniczniaki, co przez całe życie byli w szkole wyśmiewani, nie lubiani i generalnie jakoś tam im się w życiu potoczyło, że zostali tymi programistami i zgarniają dobry hajs, bo jest zapotrzebowanie. Takie typowe kuce. Teraz sobie muszą odbić ;) Wiem, bo zaobserwowałem to u wielu ludzi z którymi pracowałem.
@SMYS: boże co za rak. To jest taki poziom jak memy tirowców.
To zdanie musiał wypowiedzieć idiota a nie programista bo programista to też informatyk.
Wtedy możnaby przerobić tę podsłyszaną odzywkę na np: technik naprawiający komputery to taki farmaceuta, a programista to taki chirurg. Nie idziesz do chirurga, żeby podał
@Mave: część przypadków to na pewno to o czym piszesz, ale część to zapewne autentyczna nieznajomość. Sam już nie bardzo jestem w stanie doradzić co tam kupić albo co zrobić z zasyfionym windowsem bo dawno przestałem przejmować się sprzętem a windowsa używam sporadycznie, nawet musiałem jakiś czas temu googlować jak