Wpis z mikrobloga

@EkspertPKO: Wiadomo czy i ewentualnie kiedy zostanie wprowadzona usługa Android Pay dla kart w Inteligo?
Tak wiem o IKO, ale płatność z aplikacji w wielu przypadkach nie działa prawidłowo i jest rozczarowująca w stosunku do AP. Przypadek z wczoraj: chcę zapłacić IKO terminal wyświetla informację spójrz w telefon, a aplikacja cisza jakby nic się nie działo. Z reguły próba płatności Państwa aplikacją kończy się tak że muszę jednak zapłacić "żywą" kartą. Co jest irytujące, i czyni usługę bezużyteczną. Jeśli chcę skorzystać z płatności telefonem, muszę mieć pewność że to będzie działać.
To raz, drugim argumentem jest to że AP tworzy wirtualną kartę bez ujawniania tej właściwej. Po trzecie, daje mi możliwość obsługi kilku kart w jednej aplikacji bez konieczności posiadania aplikacji dla każdego banku z osobna.
#banki #androidpay #inteligo
  • 4
@plantagenet Cały czas pracujemy nad rozwojem IKO, w którym jest również możliwość dokonywania płatności zbliżeniowych (HCE). Zachęcamy do korzystania. Opisanych problemów oczywiście nie powinny występować. Proponujemy złożyć reklamacje - przeanalizujemy sytuację i postaramy się rozwiązać problem. Zależy nam, aby płacenie za pomocą IKO było komfortowe - postaramy się usunąć usterkę. Reklamację można złożyć w oddziale, telefonicznie (800 302 302 - połączenie bezpłatne), na facebooku (https://apps.facebook.com/pko-pytania) lub w serwisie iPKO