Wpis z mikrobloga

#pytanie #taxi #warszawa #protest #uber
Jeśli taksówkarze tak się wkurzają na ubera, że zabiera im prace i tak ciężko pracują, to dlaczego nie zatrudnią się w uberze? Przecież przeciętny uberowiec jeździ około 6-7 godzin dziennie. Przecież taki taksówkarz zarobiłby kupe kasy!
A sory, zapomniałem, że przecież na uberze można oceniać kierowcę i trzeba umieć jeździć zgodnie z przepisami. :)

Teksty typu "bo przez to nie będę miał emerytury ~bla bla bla" I tak nie będziesz jej miał i będziesz do śmierci jeździł taksówką po 12 godzin dziennie. Gdzie wiek i ilość czasu pracy przekłada się na szacunek dla innych kierowców i pasażerów.
  • 39
  • Odpowiedz
@Muraku: przede wszystkim trzeba mieć auto, które nie jest starsze niż 10 lat i potrafić obsługiwać smartfon, a to już jest przeszkoda nie do pokonania dla większości januszy z taxi
  • Odpowiedz
w momencie gdy kierowcy ubera beda musieli spelnic te same wymagania co taksowkarze konflikt sie skonczy


@benzdriver: nie skończy się. Wtedy złotówy i tak będą się czepiać braku kasy fiskalnej. Tylko jak taki ktoś ma wystawić paragon, skoro to nie on przyjmuje płatność? To jest ułomność i niedostosowanie do dzisiejszych realiów naszego prawa.
  • Odpowiedz
@benzdriver: Konflikt pewnie byłby ciekawszy, gdyby taksówkarze:
1. Nie oszukiwali ludzi.
2. Byliby oceniani (tak samo jak to jest w uberze, gdzie każdy kierowca ma ocenę i jeśli ma poniżej pewnej ilości gwiazdek, to przestaje być kierowca ubera)
3. Nauczyliby się jeździć po drogach i nie mieliby się za "PANÓW SZOS"
  • Odpowiedz
Przecież przeciętny uberowiec jeździ około 6-7 godzin dziennie. Przecież taki taksówkarz zarobiłby kupe kasy


@Muraku: taa, jasne, sprawdz ile rzeczywiscie zarabiają uberowcy. Przeciez uber to patologia wolnego rynku - przerzucanie wszystkich kosztów i odpowiedzialności na klienta i kierowcę. Kierowcy ubera przechodzą na taxi, w druga strone b. rzadko to działa, ze kierowcy taxi jezdza na apkach (choć się zdarza)
  • Odpowiedz
@Muraku Konflikt leży zupełnie gdzie indziej. Prawo musi być jednakowe dla wszystkich przewoźników i nie może być tak, że wielka zagraniczna korporacja przychodzi o wprowadza własne porządki. Przynajmniej nie może być tak w poważnym kraju.
  • Odpowiedz
@ripp1337: Korporacja korporacją. Walka walką. Ale jak Ci na złość złotówy robią i specjalnie próbują uprzykrzyć życie... Nie wiem, oni liczą, że KAŻDY kierowca, który dziś próbował dojechać na czas do pracy to zwolennik ubera? Nie wiem, liczą, że ja się za nimi wstawię, bo jak nie to będą drogi blokować? Proszę, tym bardziej nie będę korzystał usług takich chamów...
  • Odpowiedz
  • 8
@dutrasilva To umro, bo policja właśnie #!$%@? mandatami w centrum za nie trzymanie się przepisów XD zatrzymywali każda takse, która utrudniała ruch. Ciekawe ilu straci prawo jazdy dziś :D
  • Odpowiedz
@tusk: Na taksie też trzeba
@Muraku:
1. Tu mówimy o indywidualnych przypadkach
2. Większość kopororacji (itaxi, my taxi, ele) ma aplikacje z systemem oceniania, ale jak taksówką jechałeś 15 lat temu, to skąd masz wiedzieć.
3. Znowu mowa o indywidualnych przypadkach.
  • Odpowiedz