Wpis z mikrobloga

  • 25
Zapomniałem się zameldować. 5 miesięcy wytrzymałem w Polsce z januszami biznesu i ich podejściem do pracownika. Witaj #uk . Dziś mija 14 dzień pobytu. Traska 8-9 godzin jeden punkt zrzutu, zadnych pytan 'a cemu psyjechalo tylko tyle towalu' . Jestrs tu kierowca nie magazynierem nie zamawiajacym nie pakujacym. Wywalone masz tylko dowiezc towar. Traktują Cię jak człowieka nie jak malpe z rękoma do kostek. Robota przez telefon , po zapytaniu moge wrocic juz w poludnie sms ze startem na jutro. Na razie odechcialo mi sie Polski i jak widze te staty 5 proc bezrobocia to smiac mi sie chce bo praca w Polsce jest ale na przezycie od 1 do 1 i po 10-12 godzin jak beduin.

Przy okazji ktoś z NN14 - NN15 ? Kettering Corby Thrapston ?
  • 28
  • Odpowiedz
@zeusik: Jeśli jedyne co potrafisz robić to podjechać dużym autem z punktu A do B to ja się nie dziwię że przeżycie od 1 do 1 i 10-12h robiłeś w Polsce.
  • Odpowiedz
@Sarza01: Doskonale wiem jak wygląda praca kierowcy w Polsce bo moi przyjaciele pracują w tym fachu, w tym jeden ma sporą firmę transportową. Nikt nie narzeka, 8h i do domu, tylko trzeba nie być robakiem pod januszem tylko ogarniętym człowiekiem.
  • Odpowiedz
@jeden231: nie, nie chodzi zupełnie o to. Od 1 do 1 i 10-12h #!$%@?ą Ci którzy nic sobą nie reprezentują i nie potrafią się postawić po to, by mieć godziwe warunki pracy. Jak już pisałem znam kierowców którzy odklepią 8h dziennie(albo mniej jak się wyrobią) i zadowoleni wracają do domów, a znam też niestety robactwo które się daje dymać januszom, choć ma wszelkie predyspozycje do bycia ogarniętym. Tu chodzi o ten
  • Odpowiedz
@Sarza01: czy dowiezienie na czas to coś dziwnego jak jesteś kierowcą? Na tym chyba polega ta praca. Pilnowanie dokumentów to też chyba część tej pracy. Rozładunek to faktycznie powinien robić magazyn ale osobiście jak by to miało przyspieszyć mój powrót do domu to złapałbym się za paleciaka i pomógł w rozładunku.
Każda praca ma swoje blaski i cienie, nikt nie wypalił mu piętna "kierowca" po urodzeniu. To jego wybór że jest
  • Odpowiedz
8h i do domu


@shinX: ty nie masz pojecia o czym piszesz. Praca kierowcy 8 godzin i do domu? Jak jedzie w polskę albo europe to się teleportuje do domu po tych 8 godzinach? Z której choinki się urwałeś?
Może i dystrybucja tak pracuje ale na pewno nie logistyka.. i na pewno nie masz o tym pojęcia..
  • Odpowiedz
@shinX: to jak robi trasę gdańsk-warszawa w takim układzie wytłumacz mi. Rozładunek trwa 2 godziny. Czas pracy to 9 godzin. Odpowiem Ci - nie da się w 1 dzień. A to jest dopiero przejazd przez pół polski. Nie mówię już o katowice-gdańsk.
  • Odpowiedz
@zeusik: wkurza mnie przedstawianie uk jako kraju mlekiem i miodem płynącego. Ostatnia firma w jakiej pracowałem, jedna z większych na rynku, przerzucała na kierowcę kwestię towaru. Brak klatek? Kierowca #!$%@? na parkingu towar z palety na jedną klatkę, którą wozi ze sobą. Brak towaru w zamówieniu lub jego uszkodzenie? Kierowca wypełni raport, później wytłumaczy się przed menagerem; będzie dochodzenie.
Dlatego apel do wszystkich w uk i za granicą ogólnie. Wiadomo, że
  • Odpowiedz
via Android
  • 3
@kijek_samobijek mój wybór ale w Polsce nie da się normalnie pracować jako kierman. Lysa opona? Pojedziesz jeszcze w dwie trasy. Brak lusterka? Poprzedni kierowca nie narzekał. Ja na wypłatę w Polsce nie narzekalem tylko na te Januszostwo
  • Odpowiedz
Jeśli jedyne co potrafisz robić to podjechać dużym autem z punktu A do B to ja się nie dziwię że przeżycie od 1 do 1 i 10-12h robiłeś w Polsce.


@shinX: Kolega widzę z tych, którzy uważają, że ludzie bez wyższego nie mają prawa normalnie żyć?
  • Odpowiedz