Wpis z mikrobloga

@1983: Typowy fan niemieckiej motoryzacji pozostanie typowym fanem niemieckiej motoryzacji nawet jak założy sztuczną szczękę. Nikt tego nie zmieni
  • Odpowiedz
@1983: Mój znajomy wykonuje projekty części na zamówienie dla niemieckich i włoskich koncernów, mówił mi że Fiat ma największe wymagania i najlepiej pilnuje norm, a Niemcy mają wywalone. Stwierdził, że nigdy nie kupi niemieckiego auta.
  • Odpowiedz
Magneti Marelli


@Asfalt_Drobiowy: Komponenty wytwarzane przez Magneti Marelli w Polsce trafiają w 58% do modeli FCA (Fiat Panda, 500, 500X, 500L, Abarth 500, Lancia Ypsilon, Jeep Renegade, Fiat Ducato), a w 42% do modeli innych producentów samochodowych, na przykład BMW New Mini, Opel Astra, Volkswagen Passat, Audi A4 Avant, Peugeot 308, Toyota Aygo, Citroën C1, Peugeot 107 i innych.
  • Odpowiedz
@mikulus: czy gdzieś napisałem że nie trafiają do innych samochodów? napisał że normy większe dla VW a dla Fiata mniejsze to jaki by miał Fiat w tym interes żeby od własnej firmy brać gorsze komponenty?
  • Odpowiedz