Wpis z mikrobloga

Odstawiłem #ageofdecadence. Postanowiłem jednak dalej wspierać Iron Tower i kupiłem Dungeon Rats. Oczywiście jako, że jestem pro który nawet bogów się nie boi to ustawiłem poziom trudności na najwyższy. Pierwsze walki poszły łatwo, prawdziwa gra zaczęła się dopiero piętro wyżej... zdałem sobie sprawę iż nawet age of decadence nie stawiało mnie w sytuacji której brakuje mi mikstur leczniczych i racji żywnościowych, bo zawsze był jakiś kupiec albo medyk. A tutaj? Największym problemem nie jest walka ale rozsądne zarządzanie zasobami. Już teraz żałuję że na siłę leczyłem dziadka z kuszą który nie umiał unikać ani blokować ciosów. Taki był ze mnie humanitarny człek, że teraz ledwo człapię dalej i walkę z Reinardem ciągnąłem przez dwa dni. W nagrodę kilka korzeni z których zrobię mikstury, ale zastanawiam się czy nie lepiej poczekać aż alchemia będzie u mnie na wyższym poziomie i wtedy wykorzystać te bezcenne zasoby. Może dobrze by było wziąć paru frajerów jako darmowe mięso armatnie przy najbliższych walkach? Po cholerę mi ten dziadek z kuszą? Nażył się już, wystarczy mu a ja chcę się wydostać! Przyzwyczaiłem się, że zawsze wszyscy moi kompani w każdym niemal rpgu dotrwali ze mną do końca, tutaj widzę że trzeba będzie dokonać pierwszych selekcji. Jak to kiedyś mówili: "taka była wola plemienia!"

Ps. Gra fajna, szczególnie polecam tym którzy lubią podłubać przy systemie walki. Trochę szkoda że opcje dialogowe i umiejętności cywilne są mniej rozwinięte, bo gdyby włożyć w to więcej serca to mogłoby powstać aod 1.5!

#ageofdecadence #dungeonrats #dungeoncrawler
  • 5
@NormanCroucher:

Trochę szkoda że opcje dialogowe i umiejętności cywilne są mniej rozwinięte, bo gdyby włożyć w to więcej serca to mogłoby powstać aod 1.5!

DR powstało w 10 miesięcy jako prosty dungeon crawler właśnie, rozbudowanie rozgrywki o dużo więcej opcji wydłużyłoby ten proces co najmniej dwukrotnie, a celem twórców było znalezienie dodatkowych funduszy na ich nowego, pełnokrwistego erpega (Colony Ship RPG).

@marek-sisey-tymoszczuk: Jest masa let's playów, ale zalecam
Bethesda_sucks - @NormanCroucher: 
 Trochę szkoda że opcje dialogowe i umiejętności c...
@Bethesda_sucks: Wiem, staram sie co nieco sledzic poczynania Iron Tower. Niemniej uważam iż skoro aod mimo wszystko szprzedal sie lepiej niż zakladali (nadal jest to dramat, gra powinna osiągnąć minimalny pulap rzędu miliona sprzedanych kopii) to byc może dlubanie przez kilka dodatkowych miesięcy sprawiloby ze sprzedaż drugiego tytułu bylaby porownywalna z aod wskutek czego zyskaliby jeszcze więcej środków.
@NormanCroucher: To tak nie działa, twórcy zrobili bilans wad i zalet różnych rozwiązań i doszli do wniosku, że taka postać DR jest optymalna. No i mieli chyba rację, bo DR sprzedało się w liczbie 20k egzemplarzy, co na taką grę indie to bardzo dobry wynik, wiele bardziej rozbudowanych gier nie osiąga tego pułapu.