Aktywne Wpisy

dorodny-agrest +168
Znajomy - uśmiechnięty, wesoły człowiek. Zawsze fajnie się gadało. Dwójka dzieci, żona. Wczoraj jebnął się na linę. 35 lat. #depresja #samobojstwo
bambo_rambo +108
Dziś w Trójce, koło godziny 16 jakaś mocno skrzywdzona słuchaczka życzyła ojcom, żeby ich zachowanie nie było głównym tematem terapii dziecka.
Takie życzenia to jak splunięcie ojcom w twarz.
Ale dała mi tym do myślenia i aż zadzwonię z analogicznym życzeniami na dzień matki.
Wstydźcie się tam w Trójce, że takie coś puściliście.
#dzienojca #zycznia #trojka #trojkapolskieradio #afera #wykopefekt
Takie życzenia to jak splunięcie ojcom w twarz.
Ale dała mi tym do myślenia i aż zadzwonię z analogicznym życzeniami na dzień matki.
Wstydźcie się tam w Trójce, że takie coś puściliście.
#dzienojca #zycznia #trojka #trojkapolskieradio #afera #wykopefekt
źródło: 3
Pobierz




Nie była, co prawda, pierwszą ani też nie jedyną grą *tego* typu ale to właśnie ona wyznaczyła pewien standard i pchnęła cały rynek tego segmentu gier do przodu dorabiając się po latach miana ikony gier FPS.
Przeportowana na niemal wszystkie liczące się wtedy komputery, konsole i kalkulatory potrafiące wyświetlać piksele. Nawet obecnie mająca oddane grono fanów. Wolfenstein 3D, bo o nim mowa, kończy dziś 25 lat! (fanfary!)
Z tej okazji przygotowaliśmy dla was galerię kilkunastu portów "Wolfa" na te typowe oraz na różne mniej lub bardziej dziwne maszynki...
Oczywiście na #retroboat 20 maja w #lodz będzie można sobie tę kultową strzelankę przypomnieć na żywo - grając na oryginalnym 386 z PC Speakerem :-)
https://www.facebook.com/pg/retroboat2017/photos/?tab=album&album_id=1798665976815536
źródło: comment_rhzPBIU8OvYHBE5n3r1ndM79if6uIZkj.jpg
Pobierz@arti040: Nie. To zrobił Doom.
A zresztą, co to ma do rzeczy? Doom, jakby wyszedł bez wcześniejszego sukcesu W3D to tak czy siak mógł być samodzielnie hitem.
@push3k-pro: Podaj jeden, który miał chociażby zbliżoną liczbę graczy, co W3D.
@arti040 stara Ci się wytłumaczyć, że to W3D był pierwszą grą, która była dostępna dla każdego gracza. Przez dostępność mamy rozumieć to, że nie trzeba być fanem RPG/whatever żeby wsiąknąć na godziny. Pisząc, że Hovertank, czy Catacomb były popularne, wydaje mi się, że nie wiesz o czym piszesz. To były tak naprawdę