Wpis z mikrobloga

  • 0
Najlepiej wymienić, byś nie mial za jakiś czas niespodzianki w postaci pękniętego paska
  • Odpowiedz
No właśnie, pasek paskiem, ale sam z siebie nie powinien się przesuwać. Najwyraźniej coś zawiodło - słabe napięcie paska, albo osiowość kół napędzanych tym paskiem (w sensie: nie są proste w stosunku do siebie). Popraw to sam, bo napiąć pasek przy odrobinie umiejętności można zawsze samodzielnie i obserwuj - jeśli problem się powtórzy i pasek znowu się zsunie, to warto przyjrzeć się reszcie elementów.
  • Odpowiedz
@malinowydzem: Lepiej do mechanika od razu, bo zrobisz a potem jebnie na trasie i będziesz miał problemy z wróceniem do domu, raz mnie taka przygoda kosztowała 500 cebul (350 laweta i 150 za wymianę paska). A jak mi ostatnio zjechał to mój mechanik za 50 wymienił, no ale pojechałem na lewym i potem musieliśmy holować. Bo rozumiem, że to pasek alternatora?
  • Odpowiedz
paski sa nowe z wrzesnia


@malinowydzem: Wiesz, pasek a pasek. może jakiś tańszy kupiłeś, będzie bardziej elastyczny, lub mniej, nie ma z tym reguły. Takie rolki spokojnie do 300 tys km powinny się sprawować według mnie.
  • Odpowiedz