Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Proszę Mirków obeznanych w prawie o poradę, bo nie wiem jak iść z tym do prawnika, a sam jestem zielony w takich sprawach. Mianowicie ponad 10 lat temu na starym mieszkaniu mieliśmy umowę na internet. Zanim mieszkanie zostało sprzedane było jeszcze około dwóch lat wynajmowane legalnie. Po sprzedaży mieszkania nowa właścicielka poinformowała nas, że była u niej policja w sprawie nielegalnego udostępniania jakiegoś filmu przez nasze IP. Po kontakcie z policją wyjaśniliśmy, że z dnia kiedy ten cały film był udostępniany mieszkanie nie było zamieszkane, tylko w trakcie sprzedaży a umowa z dostawcą neta dawno rozwiązana (na wszystko są papiery). Policjant powiedział, że sprawa zamknięta, sami mieli kilkanaście takich zgłoszeń w okolicy oraz na naszej klatce. Kiedy myślałem, że wszystko zakończone, zaczęła dzwonić do mnie firma windykacyjna która prowadzi dalej tę sprawę i domaga się pieniędzy. Tłumaczenie tej samej formułki, że to nie jest moja wina oraz sprawa jest zamknięta nic nie daje, codziennie dzwonią do mnie z innego numeru i zaczynamy od początku. Co zrobić?
#prawo #poradaprawna #pytanie #pytaniedoeksperta

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
  • 10
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: Pismo od policji + ich decyzja na piśmie o umorzeniu postępowania i z jakiego powodu. Zgaduje że to będzie niewykrycie sprawców.

Zarządaj sprawy przed sadem (syndycy którzy "odkupili" fikcyjny dług zapewnie wiedza o tym iż sprawcy udostepniania utworu objętego prawem autorskim nie ustalono, dlatego będą ciebie zastraszać tak długo aż zapłacisz), powołujesz na dowód decyzje o umorzeniu. Sprawa zamknięta.

Zapytaj sasiadów czy windykacja przypadkiem nie zastrasza także ich -> warto
  • Odpowiedz