Wpis z mikrobloga

jeżeli ci moto nie gaśnie na wolnych obrotach to znaczy że nie potrzebuje ssania
zawsze możesz odpalić na ssaniu i odrazu jechać tylko nie odkręcaj za dużo na zimnym( ͡° ͜ʖ ͡°)
@K-301
@MrOsamaful
@adgebworthy właśnie chodzi, na ssaniu obroty wzrastają pod 3 k obrotów, no i mogą się ludzie w sumie #!$%@?ć, a tak to się ubieram, siadam na moto, odpalam i od razu ruszam trzymając przez około 1000metrow obroty w okolicy 2-3 tys. Mam dwa zestawy świateł po tym dystansie i zazwyczaj na tym drugim moto już trzyma obroty i nie gaśnie. Wtrysk kurde by nie robił takich problemów , kolejne moto
@Kick_Ass: Ssanie masz regulowane, możesz dać minimum przy którym silnik chodzi. Co do samego smarowania to ciśnienie oleju jest proporcjonalne do obrotów ale oczywiście już przy obrotach biegu jałowego wystarczające oczywiście dla pracy na biegu jałowym.

Gx
@Gixaar: jest jeszcze jedno. W niektórych modelach na różne rynki miałeś lambdę, a na innych nie. Np na niemieckich od 2005 musialy byc lambdy, a na wszystkich innych brak (w 2007 juz wszedzie)
@Kick_Ass: jeśli Ci nie gaśnie bez ssania, to po co? ja praktycznie w ogóle nie używam, bo pali od strzału i trzyma obroty. co najwyżej może Ci nierówno chodzić jak jest zimny, ale szkody nie będzie.