Wpis z mikrobloga

#fotele #truestory #oswiadczenie
To jest jest żadna #pasta, umieszczę oryginalne zdjęcia w dalszej części.Jako że mam krzesło #jysk billum już jakiś czas, to moje siedzisko jest w opłakanym stanie (siedząc czuję deskę siedziska),więc postanowiłem, że obejrze sobie na allegro czy nikt nie sprzedaje siedziska do tego krzesła. Oczywiście na allegro można kupić całe krzesło a mi mechanizm tilt, podnośnik i kółka nie są potrzebne bo skonstruowałem sobie sam ten zestaw specjalnie pode mnie. Tak więc odezwałem się do obsługi Jysk na facebooku, czy nie sprzedają elementów krzesła oddzielnie, opisując cały problem. Pani z obsługi odpowiedziała, że nie niestety nie sprzedają elementów fotela na częsci ale jeżeli podam adres to chętnie wyślą mi nowe siedzisko. I tu mega plus dla firmy Jysk i dla tej Pani na facebooku Jyska, bo w sumie mogła napisać, że nie sprzedają i koniec a ona jednak zaoferowała nowe siedzisko za darmo. Chciałem to napisać, żeby pokazać, jak należy rozgrywać takie sprawy :) Jesli czyta to ktoś z obugi Jyska to macie u mnie mega plus. W komentarzu dorzucam zdjęcie tego, co przyszło dzisiaj :)
krmil - #fotele #truestory #oswiadczenie
To jest jest żadna #pasta, umieszczę orygin...

źródło: comment_iUxOzSbhwmQfg5sl2lgzYpYBnXBoe8gg.jpg

Pobierz
  • 42
  • Odpowiedz
@krmil: Może pierdoła, ale kiedyś miałem problem z mechanizmami klawiatury MSI - te motylki pod dwoma klawiszami się zużyły, a klawiatura była dedykowana, więc o dokupieniu takich mechanizmów nie było mowy. Wyjaśniłem panu z pomocy technicznej w czym rzecz, spytał które klawisze się sypły i wysłali mi po dwa takie same nieodpłatnie . Dziękuję Pan MSI.
  • Odpowiedz
@krmil: nic szczególnego jysk spoko podchodzi do tego. U mnie w krześle oparcie sie złamało. Poszedłem do sklepu i od ręki wymienili mi. I takie podejście to ja rozumiem. :)
  • Odpowiedz
@krmil: #!$%@?, że to wstawiłeś na internety.
Teraz zlecą się cebuladeals i będą próbować wyłudzić darmowe rzeczy od firm w taki sposób.
Wtedy firmy znowu wrócą do traktowania nas jak bandy dzikusów i uja na drugi raz dostaniesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@krmil: A nadal masz gwarancje na fotel, musiałeś pokazywać rachunek czy coś?? Bo szczerze mówiąc mam identyczny problem, z tym że u mnie już pozostałości pianki wyłażą. Prawdopodobnie oni nie mają problemu z wysłaniem siedzisk bo zapewne minimum 10% zamówionych krzeseł idzie u nich na części by wymieniać najczęściej padające podnośniki pneumatyczne, więc akurat inne części im zawadzają.
  • Odpowiedz
@TheDuck: Kupiłem je jakieś dwa lata temu i nie myślałem nawet, że ono do tej pory dotrwa więc paragon poleciał do kosza. Nie, nic nie pokazywałem, wszystko co do nich pisałem, jest na screenie.
  • Odpowiedz
@krmil: Te fotele z Jysk to żart. Nie kupujcie ich, bo jakość i technologia użyte w tym gównie są naprawde niskiej jakości. Najtańszy, chybotliwy mechanizm tilt, zamiast multi block. Cienka sklejka na siedzisku pęka przy większym obciążeniu. Poduszki wysiadują się w kilka miesięcy (też wymieniałem siedzisko).Jeśli ktoś dużo pracuje przy biurku, to gwarantuję, że ten fotel nie dożyje dwóch lat. Mówię na podstawie własnych doświadczeń - miałem trzy takie fotele, wszystkie
  • Odpowiedz
@krmil: ogólnie Jysk robi niezle akcje. Ostatnio zarząd z Gdańska przyjechał do Dębicy w zastępstwie za pracowników, których wysłał z tutejszego sklepu do Portugalii na tydzień za najwyższy wynik sprzedaży
  • Odpowiedz