Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mam problem ze stylówą. Zazwyczaj chodzę w zwykłych jeansach z lat dziewięćdziesiątych. Nie kupuję markowych. Zazwyczaj jakieś noname'y z bazaru albo F&F z Tesco.

Jeśli chodzi o górę, to najczęściej chodzę w dość dużych T-shirtach. Nie lubię opiętych koszulek, bo raczej #suchoklates. Na to idzie rozpinana bluza z kapturem. Głównie sieciówki typu Reserved, Cropp.

Buty: trekingi Quechua z Decathlona.

W tym roku mam zamiar i wyjść z #tfwnogf i #przegryw. Chciałbym kupić jakieś nowe ubrania, by być atrakcyjnym dla dzieczyny na randce, ale nie mam pomysłu. Możecie coś doradzić? Nie chcę radykalnych zmian, typu pielucho-spodnie z wpisu http://www.wykop.pl/wpis/23041585 ale coś, co byłbym w stanie zaakceptować.

#modameska #niebieskiepaski #wychodzimyzprzegrywu

Jak pewnie wywnioskowaliście, pracuję w branży IT. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Poza problemem z ubiorem, z wyglądem jest raczej dobrze. 185cm, morda nie najgorsza, bez kuca, równe białe zęby, itp.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
AnonimoweMirkoWyznania - #anonimowemirkowyznania 
Mam problem ze stylówą. Zazwyczaj c...

źródło: comment_eZOH95d474yadeElDu4Tsrt5lvjrA4zl.jpg

Pobierz
  • 28
@AnonimoweMirkoWyznania: nie kupuj rozpinanych bluz z kapturem i koszul z krótkim rękawem. Wg mnie szerokie koncówki nogawek wyglądają teraz troche kiepsko. Żandnych #!$%@? wzorków fikuśnych, jak nie wiesz co wybrać to lepiej klasyczne kolory jednolite - szary, granatowy, camel
Jakaś lekka kurtka typu bomber i bedzie ok