Wpis z mikrobloga

Mireczki robie aplikacje w #csharp #dotnet client-server-GameMaster i mam w zwiazku z tym pytanie, co jest lepsze Server uzywajacy asynchronicznych socketow np:MSDN, z tym ze u mnie narazie jest podobne do tego co na MSDNie tylko, ze server nie zamyka polaczenia z clientami dopoki oni po prostu nie Exitują, czy Server wielowatkowy tworzacy wątek dla każdego osobnego klienta NP: to? Ze stackoverflow wyczytalem ze lepszy jest asynchroniczny, ale nadal nie rozumiem zbyt dobrze, tez tam powiedzieli ze najlepszy w ogole bedzie polaczenie Wielowatkowosci z asynchronizmem, ale nawet nie wiem jak mialbym to zaimplementowac...

Poki co mam zrobiony szkielet gdzie clienci wysylaja stringi do servera, server przesyla to dalej do gamemastera, gamemaster ten string edytuje i odsyla do servera, ktory odsyla to do clienta.

Klienci to gracze i moze ich byc wielu, server sluzy jako posrednik komunikacji pomiedzy graczami a GameMasterem, gamemaster przechowuje gry i zarzadza grami, Wszystkie komponenty poslugiwac beda sie miedzy soba komunikacja za pomoca XMLi.

#programowanie #networking #pytanie #informatyka