Wpis z mikrobloga

No #!$%@?.
-pójdź do mechanika na inspekcję i zaznacz żeby zbadali układ chłodzenia pod kątem wycieków bo masz co do niego podejrzenia
-mechanik stwierdza że nie znalazł nic niepokojącego
-po miesiącu nie zgadniecie co mi jebło w aucie...

Jak uważacie, wypada wymagać od nich w takiej chwili jakiejś odpowiedzialności czy przesada bo tak naprawdę w tamtej chwili wszystko mogło być okej?
A właśnie miałem się u nich umawiać na robienie zawieszenia, to teraz się nad tym jeszcze zastanowię...

@Kejran @damian_co_dalej orientujecie się co z układu chłodzenia mogło jebnąć tam skąd się dymi, czyli "za/pod silnikiem" ?
#motoryzacja #betafaszysty #mechanikasamochodowa #gorzkiezale
Pobierz TypowyPolskiFaszysta - No #!$%@?. 
-pójdź do mechanika na inspekcję i zaznacz żeby zb...
źródło: comment_O1WORw3igmLjx9bxgajL6bfWKrgUct6R.jpg
  • 32
Jak uważacie, wypada wymagać od nich w takiej chwili jakiejś odpowiedzialności czy przesada bo tak naprawdę w tamtej chwili wszystko mogło być okej?


@TypowyPolskiFaszysta: Nie ma szans, wtedy było dobrze, po miesiacu coś padło. Ale jedno mnie zastanawia - to sam nie kontrolujesz stanu technicznego i wierzysz mechanikom???
@TypowyPolskiFaszysta: BMW jak widzę.Raczej nie chłodnica bo jest z przodu.
Węże wchodzące do kabiny od nagrzewnicy to wersja optymistyczna.
Nagrzewnica to już gorzej ale w kabinie byłby potop.
i na deser uszczelka pod głowicą , CZY BMW 2,5L
@TypowyPolskiFaszysta: no to masz kłopot.Nagrzewnica czy chłodnica może ze starości się rozlecieć bywa.
Ale jak rozwala przewody to jest problem robi się za duże ciśnienie w układzie co może sugerować uszczelkę po głowicą a ta też może sama z siebie ze starości przegnić .
No to wariant pesymistyczny znasz -jak zdejmiesz te plastiki z góry to coś będzie widać.
@TypowyPolskiFaszysta: czysta benzyna czy z gazownią? Pewnie czysta, z wersji średnio optymistycznych jeszcze jakiś Brok mogło wywalić. Jeśli wcześniej nie ciekło to nie ma opcji żeby mechanik zauważył bez rozbierania każdego przewodu i oglądania czy przypadkiem nie sparciał. Przerąbana robotą w większości aut a jak jeszcze gaz to w ogóle bieda. Jak zagotowaleś silnik? Ile wody uciekło, cała? Bo dymić sie może nawet od małego pęknięcia
@Jemigrant czysta. Raz w trasie doszło do czerwonego pola - do dziś nie wiem czemu. Dolałem płynu bo było trochę za mało i pojechałem zapominając dokręcić korek. Wtedy uciekło z 4-5l płynu (połowa) i jadąc tak co 1km musiałem robić postój. Tego dnia ze 2-3 razy doszedłem do czerwonego pola i temperatury chyba max koło 120° po tym dolałem płynu, odpowietrzyłem i przez 3msc chłodzenie działało wzorowo. Od 2-3 dni zauważałem
@TypowyPolskiFaszysta z kopceniem na bialo to spoko. kupilem e90 325i ktore od 3 miesiecy bylo jedynie sporadycznie odpalane w celu przestawiania. teraz ma tak #!$%@? wody w wydechu ze kopci jak parowoz a jak przylozysz ucho do wydechu to slychac jak woda chlupie xD w przyszlym togodniu skoncze skladac to pewnie wygoni raz dwa wszystko po ostrzejszej przejazdzce
@TypowyPolskiFaszysta: Jak nie masz płynu to szkoda auta bo to że pokazuje 120* znaczy że te resztki wody się gotują ale na bank nie chłodzi ona do końca wszystkiego co ma chłodzić... Dobrą metodą przy takiej sytuacji jest sprawdzić czy ogrzewanie w środku po wycieku działa. Jeśli działa to można się pokusić o jazdę, jeśli nie to jazda może się skończyć pokrzywieniem głowicy/bloku od temperatur.

Sprawdzić możesz na kilka sposobów jeśli
@Jemigrant to 120 i brak płynu to było 3msc temu, teraz raczej nie jest aż tak źle. Problem że jestem kawałek od domu bez narzędzi. Doleję płynu i odpalę, jak nie będzie kapało to ruszę w stronę domu, jak zacznie znowu syczeć to załatwiam hol. A w domu to już na spokojnie pomyślę, dzięki za rady.