Wpis z mikrobloga

@kurt_hectic: możesz przejrzeć inne wpisy, zobaczysz, że w grze są różne, pod względem stylistycznym, etapy. Akurat las mi taki wyszedł trochę lipny, jeżeli chodzi o paletę kolorów.
@Fat_Mo
Gra jest ładna i fajnie ci wyszedł, ale... Weź kartkę i napisz jakie są "game pillars". Czym będzie się różniła od limbo i miliona innych gier? Może wszystkim, mam nadzieję, ale po sceenie tego nie widać. Pamiętaj, że w grach najważniejszy jest hook- czyli to coś, te unikalne mechaniki, zajebiste rzeczy, cuda na kiju, które wyróżniają grę i zachęcają do kupna.
@kurt_hectic: Dzięki, za rady. Gra jest robiona na totalnym chillu, czasem robię jakieś koncepcję design`u plansz, czasem pracuję nad jakąś mechaniką w grze a kiedy indziej przesł#!$%@? sobie różne dźwięki i muzykę na stronach z CC0. Bardziej traktuję to jako hobby. Powoli dokładam cegiełkę do cegiełki i ostatnio nawet się zdziwiłem, że tyle już mam zrobione. Przy poprzednim projekcie trochę się spinałem, własnie przez to wiele elementów było dodanych ale nie
@loginek0: Ostatnio dużo rzeczy się działo, zmiana stanowiska pracy i inne takie. Prace nad projektem cały czas trwają, aktualnie w wolnych chwilach tworzę system inwentarza. Chce, żeby druga odsłona przypominała bardziej grę przygodową ;)