Wpis z mikrobloga

Mirki halp - próbuje zrobić piłkę w swojej grze która będzie się ruszała sama i odbijała od krawędzi. Pomyśłałem na początku aby dodawać do x i y piłki dystans aby nią poruszyć, a jak dotknie ściany - dodawać dystans na minusie. Niestety, to nie tak działa i w sumie nie mam pomysłu jak to zrobić ( ͡° ʖ̯ ͡°) Tutaj kod: http://pastebin.com/Gk92sZ0M #programowanie #pygame #python
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@NULLZILLA: Piłka musi mieć jakąś prędkość względem osi x i y. Normalnie w pętli gry(na przykład) dodajesz ten wektor prędkości do współrzędnych piłki, a jak piłka dotknie ściany to po odpowiedniej współrzędnej(x lub y) mnożysz go przez "-1"(żeby zmienić kierunek).
  • Odpowiedz