Wpis z mikrobloga

@TheSznikers: To co oni #!$%@?ą to przechodzi ludzie pojęcie, słyszałem o nich masę złych opinii, no ale oczywiście musiałem tego doświadczyć na sobie xD. Swoją drogą jak u ciebie potoczyła się sprawa?
@Grzbiet: Moim zdaniem najpierw powinieneś się z nimi skontaktować. Przedstawić sprawę a dopiero później ewentualnie bić piane tutaj, ale to juz twoja wola. BTw czas gra na twoją niekorzyść.
@aspk: Póki co jestem spokojny, piany nie bije. Wysłałem już do nich maila. Uważam, że warto poinformować innych o takich akcjach, niezależnie od tego jak sprawa potoczy się dalej. Nie będę siedział cicho i udawał, że nic się nie stało nawet gdy zwrócą mi hajs, czy wymienią na sprawną. Ich zasranym obowiązkiem było przysłać mi sprawną płytę. Jeszcze zrozumiałbym gdyby została uszkodzona podczas transportu, lecz ewidentnie tak nie było.