Aktywne Wpisy
dabi +302
taka sytuacja w szkole syna mojej zony, p------e czasy
#heheszki
#heheszki
uncle_freddie +345
FC Kopenhaga 1 - [2] Jagiellonia Białystok; Churlinov w ostatniej akcji meczu
MIRROR 1: https://streamin.one/v/2ed58fb5
MIRROR 2: https://streambug.org/cv/428400
#mecz #golgif #jagiellonia #ligaeuropy
MIRROR 1: https://streamin.one/v/2ed58fb5
MIRROR 2: https://streambug.org/cv/428400
#mecz #golgif #jagiellonia #ligaeuropy
nie kłam. Nic nie potwierdzałem, a już szczególnie nie będę potwierdzał Twoich błędnych przypuszczeń i bredni. I nie wyciągaj błędnych wniosków z tego co napisałem, tylko czytaj ze zrozumieniem.
:
lotnia jest zbliżona, ale jednak parę różnic się znajdzie.
a) Napęd - w samochodzie siła "pchająca" jest przyłożona prostopadle do koła a równolegle do podłoża na styku opona/podłoże. "Ludzki napęd" ma dwie składowe - równoległą do podłoża oraz prostopadłą do podłoża. W napędzie nożnym da się skoczyć, w samochodzie - nie.
b) kontrola kąta natarcia skrzydła na powietrza. W pojazdach mechanicznych elementy są do siebie przytroczone dość sztywno i
Nie przekroczy. W warunkach idealnych przy granicznej prędkości pojazd traci przyczepność. Jeśli miałby się oderwać po przekroczeniu np. 100km/h, to przy 100km/h siła nośna równoważy masę i koła zaczynają się ślizgać.
oczywiście, że manewrując lotkami można by coś kombinować i "skakać" w taki sposób, aczkolwiek w rozważaniach eliminujemy ten czynnik zakładając, że lotki są nieużywane. Zresztą, kwestia mocno dyskusyjna czy skakanie można zakwalifikować pod "latanie", ale umówmy się, że nie.
Aczkolwiek w warunkach rzeczywistych to też dobre pytanie, o ile prędkość maksymalna "samochodu ze skrzydłami" będzie niższa od minimalnej prędkości takeoff. Wcale też bym się nie zdziwił, gdyby okazało się
przyśpieszenie jest zależne wprost od przyczepności, więc utrata przyczepności skutkuje też brak siły napędzającej