Wpis z mikrobloga

Mirki,powiedzcie mi coś o takim aucie jak #chrysler 300m 3,5 V6 z gazolotem ,jak to się sprawuje?Jak serwis?awaryjnosc tej jednostki?Kumpel się trochę podjaral a ja nie wiem co mu doradzić bo najzwyklej w świecie nigdy nie mialem do czynienia.ten silnik to jest czystej krwi #usa czy coś z Fiatem kooperacja? #ameryka #americancars #motoryzacja #samochodyzusa #samochody
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@atrax15: kooperacja Chryslera z Fiatem polega głównie na zamianie znaczków. Poza tym ten model był produkowany do 2004 roku, a fuzja Chryslera z Fiatem trwała od 2009 do 2014.

Silnik 3.5 V6 o który pytasz to amerykański silnik Chryslera SOHC V6, instalacja sekwencyjna kosztuje od 3200 w górę (STAG).

Sam motor jest pancerny i jeśli auto nie jest zajechane to warto się nim zainteresować. Niech tylko kumpel weźmie pod uwagę
  • Odpowiedz
@Smieszek_Poza_Kontrolo: konkretnie chodzi o ten egzemplarz,wiem,najtańszy,stan tak jak widać,drzwi sobie zrobi we własnym zakresie,grosze go wyjdą,ale kumpel wyszedł z założenia że jak cos je*nie to lepiej w tańszym robić i wyjść na zero niż zapłacić 2x tyle i też robić i być w plecy później,fakt że to nie niemiec,auto nie chodliwe,rzadkie,z polskiego salonu,z gazem,jak tu jest ze spalaniem?duzo to chleje?auto ma jezdzić ok 200-300km dziennie,głównie trasy,teraz jezdzi volvo s60 2.4D
atrax15 - @SmieszekPozaKontrolo: konkretnie chodzi o ten egzemplarz,wiem,najtańszy,st...

źródło: comment_eHOABt6tUelqXSWt7iLFLRfk5Bq6gZqc.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@atrax15: podstawa to zaprowadzenie tego auta na stację diagnostyczną i szczegółowa ścieżka z obejrzeniem podłogi. Potem trzeba jechać do jakiegoś dobrego gazownika na szybki przegląd instalacji gazowej, nie widać p---------a pod maską jeśli chodzi o montaż LPG ale trzeba to prześwietlić.

Taki silnik pali +/- 15 litrów gazu. Średnio ekonomicznie.

Szczerze to w tych pieniądzach na 200-300 km dziennie to bym brał diesla. I to gołego, bez turbo. Tam się nie ma co zepsuć, a auto pali 4-6 litrów ON. A chyba o ekonomiczność i tanie naprawy w razie problemów chodz w takim
  • Odpowiedz
@Smieszek_Poza_Kontrolo: wszystko zgoda,ale on musi mieć 4 drzwi,ma rodzinę,dorastającego syna,któremu też już samochody w głowie,potrzebuje duże auto,i w miare szybkie,252KM mysle że wystarczą,a SDI to wiadomo jak jezdzą,nie można im zaprzeczyć że są bezawaryjne i praktycznie bezobsługowe,głównie chodzi o to żeby sie nie psuło i serwis żeby nie pochłaniał całej wypłaty,OC,opłaty i spalanie tymbardziej LPG grają to sprawę drugorzędną,ja bym się bał,no ale jemu sie podoba,ja wiem że jest dużo
  • Odpowiedz
@arek900: każdy może się pomylić i tak samo można zwrócić uwagę. A co z tym zrobi upomniany to jego sprawa. Ty przenosisz tą zwykłą prośbę i zwrócenie uwagi na bardzo żenujący poziom konfliktu(?) w którym nie mam zamiaru uczestniczyć. Nie wiem zazdrościsz mi czegoś? Tego tagu? Stwórz własny :) Kto ma racje dowiemy się jak zostaną wprowadzone w pełni autorskie tagi. Wszystkiego dobrego, pozdrawiam ;)
  • Odpowiedz
@atrax15: Na pewno duxi zalezy od modelu ale w moim Sebringu trzeba byli pól auta rozebrać by cis wymienić. No i mechaniczne i pod względem wykończenia chryslery dodge i jeepy to najslabsze wozy z uda. Tweraz jyz bym wybrał chevroleta bo z firmami tez różnie bywa.
  • Odpowiedz
@lajsta77: wiesz,auta amerykańskie nigdy nie słynęły z najlepszych materiałów i wykończeń i na to potencjalny kupujący jeżeli zgłębił temat bierze poprawkę,za to silniki słyną z długowieczności bo nie są wyzyłowane i są odprężone,chociaz jak na temte lata wycisneli 252KM z 3.5l to i tak wyczyn jak na nich ale to pewnie dlatego że auto szło na europę,tam jest rozrząd na łańcuchu rozumiem?z Sebringiem nie miałem do czynienia z resztą tak
  • Odpowiedz