Wpis z mikrobloga

Małe pytanko do znawców #kodi #xmbc

Jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o wszelkie sprawy związane z DLNA i pochodnymi

Mam na maszynce HimediaQ5 zainstalowane KODI (android) oraz podłączony do tego dysk. Sprawuje się nieźle.

Kodi samo w sobie nie jest stricte serwerem mediów ale czy możliwa jest synchronizacja z nim z poziomu telefonu(android) i PC (windows)? Nie chodzi mi tutaj o oprogramowanie typu Kore czy Yatse tylko o zainstalowanie Kodi na tych systemach i jakby lustrzane odbicie tego co mam na Q5. Istniej coś takiego. Próbuję przeszperać fora ale albo mój angielski jest nie ten teges, albo źle precyzuję. Dzięki za pomoc!

Pozdrówka, serwus!
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 0
@kodiwpigulce_pl nie do końca. Chcialbym mieć dostęp do jednego, jakby nadrzędnego Kodi (himedia), ktore ma juz potworzone playlisty itp, z innych kodi. Czyli uruchamialbym kodi glowne, po czym na komorce uruchomilbym kodi i to by mi sie zsynchronizowalo z tym glownym, czyli bym widzial dokladnie te same ustawienia. Da się tak?
  • Odpowiedz
  • 0
@kodiwpigulce_pl chodzi mi między innymi o to by mieć dostęp do wszystkich multimediów z komórki lub komputera uruchamiajac przy tym tylko himedia oraz podlaczony do niego amplituner. Bez uruchamiania tv. Mozna oczywiscie rzucac mp3, video czy youtube ale tutaj kazde wymaga oddzielnego oprogramowania (np tubio na androidzie albo oddzielne playlisty na kazdym ze sprzetow) a mi samo kodi w sobie odpowiada. Pozdrawiam
  • Odpowiedz
1. Wykupić serwer w ovh lub innej szybkiej lokalizacji i udostępnić zasoby np. via http:// lub webdav lub smb://

Lokalne dane nie pozwolą na dostęp z każdego miejsca na świecie do twoich danych. Dzięki trzymaniu danych na serwerze problem jest rozwiązany.

2. Biblioteki w bazie danych Mysql na serwerze w ovh.
Dzięki temu będziesz miał pełną synchronizację bibliotek, playlist na wszystkich urządzeniach kodi które siebie do tej bazy podłączysz.