Aktywne Wpisy

DrMagK2 +228
Moje miasto takie piękne XD

plottwist +599
Ogólnie jestem przerażony tym wypadkiem na A1 i mega fajnie, że na wykopie ludzie chcą sprawiedliwości, za to co spotkało tą rodzine, różne wypadki widziałem i po prostu klikam, oglądam i zamykam ale tutaj jakoś to siedzi we mnie i cały czas sprawdzam jakieś nowe info. Na yt bandyci drogowi jest wstawiony gif z przybliżenia kamerki z auta jadącego z naprzeciwka, spowolniłem to trochę i zobaczcie jak dość dobrze wygląda moment uderzenia.





Robimy sobie z @LooZ gre i testujemy na co mozemy sobie pozwolic.
Te same ustawienia graficzne:
ip6 - 25-30 fps
ip7- 60 fps
Android?
#apple #android #androiddev
A TO DOBRE IKSDEDEDEDE
Komentarz usunięty przez autora
Z drugiej strony jak na ip6 działa w 25 FPSach ... musicie mocno pomyśleć o optymalizacji
@TadeuszSynZygmunta: pracuje na co dzien z grami 3d, z fizyka, analityka, reklamami, bla bla, ktore musimy rezac solidnie by dzialaly na androidzie.
Na topowych urzadzeniach nasze gry musza chodzic w 60fps, z appla tylko 4s moze jechac 30/45, ale zazwyczaj i tak leci ladnie.
Android jak ma
ponoć TO rozwiązanie zmniejsza ilość full screen passów (niestety jeszcze mocno in development, ale może warto się zainteresować?), i IMO sposób implementacji jest ciekawą alternatywą dla domyślnych ImageEffects:
https://forum.unity3d.com/threads/new-post-processing-stack-pre-release.435581/
PS pozdro, kemoiz z tej strony ( ͡° ͜ʖ ͡°)
pierwsze uruchomienie 25-30, drugie 9-11.
Za to tez nienawidze androida. Gowno platforma. W firmie odpalilismy na 4 edgach ten sam build w tym samym momencie. Gra dzialala na kazdym inaczej. Apple <3