Aktywne Wpisy

1X6D +30
Za godzinke wyprawa do lidla, musze pamietac zeby smieci wziac wyrzucic bo sie caly worek uzbieral
I trzeba pomyslec co ja chce na obiad, moze jakies mieso bedzie na promocji to kupie i z ryzem zjem
I trzeba pomyslec co ja chce na obiad, moze jakies mieso bedzie na promocji to kupie i z ryzem zjem

Chicoxxx66 +349
źródło: temp_file3312232720548457011
Pobierz

![Nokia komunikator [Adam Śmiałek]](https://wykop.pl/cdn/c3397993/ecdb2887ac9bb3bbe735bef90ad3a51880923c0255c544fe335161dfb04df20e,q80.jpg)


Robimy sobie z @LooZ gre i testujemy na co mozemy sobie pozwolic.
Te same ustawienia graficzne:
ip6 - 25-30 fps
ip7- 60 fps
Android?
#apple #android #androiddev
A TO DOBRE IKSDEDEDEDE
Komentarz usunięty przez autora
Z drugiej strony jak na ip6 działa w 25 FPSach ... musicie mocno pomyśleć o optymalizacji
@TadeuszSynZygmunta: pracuje na co dzien z grami 3d, z fizyka, analityka, reklamami, bla bla, ktore musimy rezac solidnie by dzialaly na androidzie.
Na topowych urzadzeniach nasze gry musza chodzic w 60fps, z appla tylko 4s moze jechac 30/45, ale zazwyczaj i tak leci ladnie.
Android
ponoć TO rozwiązanie zmniejsza ilość full screen passów (niestety jeszcze mocno in development, ale może warto się zainteresować?), i IMO sposób implementacji jest ciekawą alternatywą dla domyślnych ImageEffects:
https://forum.unity3d.com/threads/new-post-processing-stack-pre-release.435581/
PS pozdro, kemoiz z tej strony ( ͡° ͜ʖ ͡°)
pierwsze uruchomienie 25-30, drugie 9-11.
Za to tez nienawidze androida. Gowno platforma. W firmie odpalilismy na 4 edgach ten sam build w tym samym momencie. Gra dzialala na kazdym inaczej. Apple <3