Powrót do doty po 1.5 roku to jakiś dramat. Mapka jakaś dziwna, pozmieniane itemy, butelka to teraz gówno, bo leczy śmieszną ilość hp, nie ma +1 do statów tylko jakieś drzewko bonusów, a na dodatek chyba meta się zmieniła, bo 2 razy zostawiono mnie carrym samemu na linii na której wcześniej miało się 1-2 supportów. Po cholere oni to wszystko zmieniali? #dota2
@Kardig: balans między postaciami, czy grami? Zapożyczanie elementów z innych gier ma przyciągnąć nowych graczy? @duskhorizon: oczywiście że tak- po cholerę poprawiać ideał. Dota zdobyła popularność mając taką, a nie inną mechanikę i styl gry. Na tym poziomie jedyne zmiany powinny obejmować nowe postacie i ew balans pomiędzy nimi. A nie mieszanie w podstawach. Łatki gry trudnej i tak się nie pozbędzie. Teraz nagle po kilkunastu latach się obudzili, że
@Atraktor no proszę przyszedl taki i bedzie mi mówił w co mam grac. Gram w dote ok 10 lat. Zmiany byly potrzebne i jest to zdanie zdecydowanej większości stalych graczy. Jak Chcesz gre ktora sie nie zmienia to zapraszam do lola.
@duskhorizon: Jeśli gra trzyma się na rynku ponad 10 lat i nadal ma miliony graczy, których liczba się nie zmniejsza, to znaczy, że jedyne zmiany jakie potrzebuje to te kosmetyczne.
Jak Chcesz gre ktora sie nie zmienia to zapraszam do lola
Ten niezmieniający się LoL ma 15mln aktywnych graczy, którym podoba się taki jaki jest i jego twórcy nie maja jakichś dziwnych kompleksów względem konkurencji wiedząc, że takimi pomysłami tylko mogliby
Jeśli gra trzyma się na rynku ponad 10 lat i nadal ma miliony graczy, których liczba się nie zmniejsza, to znaczy, że jedyne zmiany jakie potrzebuje to te kosmetyczne.
@Atraktor: Bzdura i wiedziałbyś o tym gdybyś aktywnie grał. Mnóstwo rzeczy było do zmiany poprawy, między innymi zaszłości z W3 takie jak dodawanie statów.
"Ten niezmieniający się LoL ma 15mln aktywnych graczy, którym podoba się taki jaki jest i jego twórcy nie
@Atraktor: Między postaciami. Talenty rozwiązują problem słabości postaci w różnych przedziałach gry i ułatwiają ich balansowanie. Często zdarzało się, że trudno było zbalansować postać która np. w early i late game była słaba, a w mid game op.
Jeśli gra trzyma się na rynku ponad 10 lat i nadal ma miliony graczy, których liczba się nie zmniejsza, to znaczy, że > jedyne zmiany jakie potrzebuje to te kosmetyczne.
@Atraktor: Też tak zareagowałem w pierwszym momencie, teraz po tylu godzinach nadal mi się średnio podoba ta zmiana, ale jest lepiej niż na początku, spróbuj pograć dłużej, może Ci podejdzie ;)
@Atraktor: Powiem Ci tak: nie lubię zmian, ale wcześniej grałem w LoL. Tam tendencja była całkowicie odwrotna - jak najmniej ogólnych zmian, spłycanie mety i tylko co jakiś czas wypuszczenie postaci, która była po prostu za mocna na tą spłyconą metę (designerskie rozdwojenie jaźni xD). Mając to w pamięci, o ile też mnie wkurzyło sporo zmian ostatniego roku, bo już nie mam tyle czasu i chęci testować nowych rzeczy, to jednak
Za miesiąc idę na 30-stke znajomych. Impreza przebierana w temacie: postacie z filmów, seriali i bajek. Lara Croft to jedyne co mi przychodzi do głowy. Ale to chyba oklepane. Pomóżcie, rzućcie jakieś pomysły please. #pytanie #pomocy #impreza
#dota2
@Atraktor: XDDDDD
Bo musi się zmieniać, by balans został zachowany
Aż tak się nie zmieniła
Co najwyżej 2 supp jest teraz roamerem
Zmiany z 7.0 to duzy plus dla doty
@duskhorizon: oczywiście że tak- po cholerę poprawiać ideał. Dota zdobyła popularność mając taką, a nie inną mechanikę i styl gry. Na tym poziomie jedyne zmiany powinny obejmować nowe postacie i ew balans pomiędzy nimi. A nie mieszanie w podstawach. Łatki gry trudnej i tak się nie pozbędzie. Teraz nagle po kilkunastu latach się obudzili, że
Ten niezmieniający się LoL ma 15mln aktywnych graczy, którym podoba się taki jaki jest i jego twórcy nie maja jakichś dziwnych kompleksów względem konkurencji wiedząc, że takimi pomysłami tylko mogliby
@Atraktor: Bzdura i wiedziałbyś o tym gdybyś aktywnie grał. Mnóstwo rzeczy było do zmiany poprawy, między innymi zaszłości z W3 takie jak dodawanie statów.
"Ten niezmieniający się LoL ma 15mln aktywnych graczy, którym podoba się taki jaki jest i jego twórcy nie
Talenty rozwiązują problem słabości postaci w różnych przedziałach gry i ułatwiają ich balansowanie.
Często zdarzało się, że trudno było zbalansować postać która np. w early i late game była słaba, a w mid game op.
To ludzie by
Mając to w pamięci, o ile też mnie wkurzyło sporo zmian ostatniego roku, bo już nie mam tyle czasu i chęci testować nowych rzeczy, to jednak