Wpis z mikrobloga

#pytanie #xkom
czesc Mirki :) moi rodzice kupili tydzień temu telewizor w x-komie. zamówili 50 calowy, przyszedł 55, nikt tego nie sprawdził i zamontował ktoś inny go. teraz zadzwonili, że albo dopłata albo wymiana albo zwrot. rozumiem ludzki bląd - spoko, tylko, że rodzice mogą teraz zażądać, żeby ktoś ten telewizor przyjechał i sam zdemontował ze ściany? dlaczego niby rodzice mieliby płacić za montera (nie swój błąd)? znając x-kom po samodzielnym demontażu powiedzą, że nie nadaje się do ponownego użytku (generalnie wszystko z nim ok) i bedzie nieciekawie...
  • 97
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@umyj_se_luloka: bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Jeszcze dziś skontaktujemy się z Tobą telefonicznie z propozycją rozwiązania tej sprawy. Mamy nadzieję, że będzie ona dla Ciebie satysfakcjonująca.
  • Odpowiedz
Jakby przyslali 48 cali, czyli wizualnie duzo blizej do tych 50 cali niz telewizor 55 calowy, to pewnie bylby dla odmiany wpis pod #oszukujo Zwykle januszowe p---------e z tym, ze nie zauwazyli
  • Odpowiedz
@x-kom: Najtańszą reklamą na Wykopie w tej sytuacji (a może i nie tylko, z racji na specyfikę mediów w Polsce, które często podłapują takie tematy) byłoby oficjalne "podarowanie" różnicy w cenie na rzecz @umyj_se_luloka bądź zaoferowanie jakiejś symbolicznej dopłaty "na flaszkę". Jak odliczycie wszelkie koszty logistyczne dostarczenia i zamontowania nowego telewizora oraz demontażu i odbioru starego, to sumaryczna kwota będzie śmieszna w stosunku do fejmu jako zgarniecie :)
  • Odpowiedz
@Dutch: Polskie prawo to nie raz idealne zobrazowanie powiedzenia "na dwoje babka wróżyła". Przy czym w tej sytuacji raczej obstawałbym przy swoim stanowisku, nie dla zasady, że mam rację ale z uwagi na fakt jak zachował się x-kom. Rozumiałbym gdyby poprosili o uzgodnienie zwrotu z OPem na swój koszt, ba nawet byłbym w stanie podać podstawę prawną dla takiej prośby (ale nie podam, niech się ich prawnicy męczą) to sytuacja
  • Odpowiedz
@umyj_se_luloka: raz jeszcze przepraszamy za zaistniałą sytuację i zamieszanie z nią związane. Mamy nadzieję, że rozwiązanie zaproponowane przez naszego konsultanta okazało się dla Ciebie satysfakcjonujące. Dziękujemy za wyrozumiałość i życzymy miłego użytkowania ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz