Wpis z mikrobloga

@Mesk: nie bardzo rozumiem do czego to, to że jechał złą linią to jedno, ale to że po prostu nie skręcił i z palcem w dupie nie wyminął ciężarówki to drugie. On po prostu chciał skręcić w prawo, skręcając kierownicę w prawo, zrobił tak kilka razy, dlatego tak nim bujać zaczęło.
  • Odpowiedz
@Huberto606: co?To nie samochód że machniesz kierownicą i skręcasz.o prawidłowym manewrze skrętu na motocyklu decyduje bardzo wiele czynników. Facet spanikował w zakręcie, wygląda jakby próbował się podeprzeć nogami (po co?)

Ciekawe czy przeżył? Była by to dla niego dobra lekcja na przyszłość.
  • Odpowiedz
@Kick_Ass: Ktoś wcześniej napisał, że przeżył. Wiem co decyduje o prawidłowym manewrze skrętu na motocyklu, w tej sytuacji błąd polegał na tym, że gość skręcał kiere w złą stronę bo panikował + małe umiejętności i nie wyrobione odruchy. Taki mistrz prostej.
  • Odpowiedz
@Pantokrator: Pewnie, że to nie jest żadna magia i tajemnica, ale trzeba to umieć zastosować. Główna przyczyna to panika i ty się zgadzam. A prostowanie moto nie powoduje, że mu kierownica szarpie, tylko szarpanie kierą powoduje prostowanie moto.
  • Odpowiedz