Wpis z mikrobloga

Opłaca się wydać 300zł na dietetyka?
Znalazłem niedaleko siebie dietetyka i w pakiecie za 300 zł jest:
-Pierwsza wizyta(analiza składu ciała, jakiś tam wywiad, itp itd.) + indywidualny 2- tygodniowy jadłospis
-Wizyta kontrolna
-2-tygodniowy jadłospis
-Analiza kontrolna
Przydałoby się schudnąć a z ułożoną profesjonalnie dietą miałbym też większą motywację tylko czy nie za drogo to wychodzi?(nie znam się na rynku dietecznym i tylko dlatego pytam(no i jestem polakiem biedakiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#dieta #jedzenie
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ejadaz689: mówię z własnego doświadczenia, gdzie wydałem podobne pieniądze na dietetyka, właściwie to może nawet był ten sam/ta sama. Nie warto, znajdziesz wszystkie informacje w necie, jedyne co ciekawe to ta analiza ciała
  • Odpowiedz
@ejadaz689: Moim zdaniem nie warto na to wydawać kasy bo czy wydasz czy nie to będziesz musiał wiedzieć co i ile jesz. To jest najważniejsze. Jak zaczniesz liczyć ile czego zjadłeś i na koniec dnia patrzeć na wynik co wyszło to sam ogarniesz co należy wywalić z diety. Do dietetyka idź dopiero jeśli po takim zabiegu, gdy już będziesz w pełni kontrolować swoje odżywianie (bo to jest i tak nieuniknione
  • Odpowiedz
Trzeba by kupić rower, dalej jest to wydawanie kasy


@ejadaz689: Nie tędy droga. Ćwiczenie nic nie da jeśli nie będziesz panować nad dietą więc idziesz w dobrą stronę tylko bez sensu jest płacić za coś co możesz ogarnąć samodzielnie. Spisuj co jesz i usuń z diety praktycznie wszystkie rzeczy zawierające cukier, zwłaszcza napoje.
  • Odpowiedz
@4833478: to była najgorsza możliwa porada. Jeśli gość nie ogarnia nic z tematu może zrobić sobie krzywdę powinien iść do dietetyka, żeby ten mu pomógł! Swoją drogą cena...
  • Odpowiedz