Wpis z mikrobloga

Witam tatrzańskie świry ( ͡º ͜ʖ͡º) znajdę tu kompana do zimowego chodzenia po tatrach? Planuję pierwszy sezon zimowy w tatrach, więc doświadczenia nie mam żadnego. Latem byłem na Rysach, Przełęczy pod Chłopkiem. Jestem z Krakowa, więc interesują mnie jednodniowe wypady.
#tatry #gory #turystyka
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Jestem_tu_nowy: trzy razy Tak, przy oblodzeniu nie ma żartów. Karb bez raków nie jest wykonalny. Wleźć pod górę to może się udać, ale zejść bez raków to już kosmos.
  • Odpowiedz
@a231: nie mam doświadczenia, więc nie będę się kłócił. Mogę bazować jedynie na opiniach w internecie. Staram się zawsze dmuchać na zimne, mam za sobą wycofania ze szlaków. Nie mniej mnie za wariata, dzięki za Twoją opinie. Raki zawsze można wypożyczyć :)
  • Odpowiedz
Powiem Ci tak. W tym roku, w sierpniu wchodziłem na Giewont. Cały czas padał deszcz. Nawet pomimo tego, że miałem dobre buty i bylem dobrze przygotowany kondycyjnie to przy schodzeniu sie poslizgnalem i prawie uderzyłem głową o kamienie. W ostatniej chwili chwycilem sie lancucha.

Nie lepiej byłoby pojechać na rozgrzewkę w Biesy? Tam masz w miarę łagodnie a i tak zimą będzie dosyć wymagająco.
  • Odpowiedz
dobry pomysł. Wejdziesz sobie Połoniną Wetlińską do Chatki Puchatka, potem Ustrzyki Górne i jakoś się dokulasz na Tarnicę :P
  • Odpowiedz
  • 1
@Jestem_tu_nowy jak chcesz Tatry zimą to zapisz się na kurs 2dniowy turystyki zimowej w Tatrach, zapewniają cały sprzęt i uczą wszystkiego od podstaw. Sam planuje to zrobić, można robić w piątce albo betlejemce. Co do opinii w necie to na spokojnie, bo ostatnio z gór robią ludzie wyzwanie jak iść na K2, więc zaraz Ci każą ekwipunek za 10k kupić a chcesz przejść się na Kasprowy na początek. Raki i czekany
  • Odpowiedz