Aktywne Wpisy
FunkyMonkey +246
kris006 +278
Z takich życiowych sukcesów to sobie cenię mojego
beefa z Sutrykiem z czasów pandemii, który (jak to on) nie wytrzymał psychicznie i musiał spiąć sie do jakieś Anona w internecie w sposób nieprzystający urzędowi.
Dorzucam w komentarzu świętej pamięci selerowy Bonus
P.s Jak uważacie reklamowanie swoją twarzą prywatnych podmiotów (będąc urzędnikiem państwowym) jest etyczne/zgodne z prawem?
#wroclaw #sutryk
beefa z Sutrykiem z czasów pandemii, który (jak to on) nie wytrzymał psychicznie i musiał spiąć sie do jakieś Anona w internecie w sposób nieprzystający urzędowi.
Dorzucam w komentarzu świętej pamięci selerowy Bonus
P.s Jak uważacie reklamowanie swoją twarzą prywatnych podmiotów (będąc urzędnikiem państwowym) jest etyczne/zgodne z prawem?
#wroclaw #sutryk
A w ogóle to polecam ten artykuł.
#nauka #bekazpisu #gorzkiezale #edukacja #szkola #neuropa
Nie będzie chemii to narkomany nie będą amfetaminy robić!!!111
A tak na poważnie, to wycięcie przedmiotów przyrodniczych i matematyki nie wróży dobrze. Ale zauważ, ze proponowany system to osiem klas, obecny to 9. Różnica w wymiarze godzinowym prawdopodobnie będzie minimalna, po doliczeniu pierwszej klasy czteroletniego liceum
@SmellySocks: Przeczytałeś ostatnie zdanie na obrazku?
Jak będzie z nimi po reformie?
ty żyjesz?
@tfuj_pszyjaciel: Fałszywe "kuracje" antynowotworowe, tzw. medycyna "naturalna", nieistniejące choroby jak zakwaszenie organizmu czy przeciekające jelita, homeopatia, GMO, szczepionki, ewolucja, wiek Ziemi - kilka pierwszych tematów które przychodzą mi do głowy. W wszystkich mamy ogromny problem z propagowaniem antynaukowych bzdur i ich popularnością wśród ludzi, czemu sprzyja brak wiedzy w tych tematach.
Pogarszając jakość i ilość przekazywanej wiedzy uczniom jeszcze bardziej
@stan-tookie-1: To niewiele zmienia, bo na każdą klasę z rozszerzonym programem przyrodniczym przypadnie taka z rozszerzoną humanistyką, więc połowa uczniów będzie mieć mniej zajęć przyrodniczych niż obecnie, a druga połowa w najlepszym razie zachowa status quo, choć wątpię, żeby dyrektor miał do dyspozycji aż 5 godzin, a o tyle właśnie zajęć będzie mniej.
No i jest
Komentarz usunięty przez autora
Odejmijmy więcej geografii, a później dziwmy się, że ludzie nie rozumieją podstawowych zależności demograficznych, jak starzejące się społeczeństwa, czy problemy związane z migracjami ludności, a do tego wierzą, że globalne ocieplenie to tylko lewacki spisek.
Nie.
Kek, a które przedmioty nauczane w podstawówce i gimnazjum nie są praktyczne?
Ja te zagadnienia miałam właśnie na geografii i cieszę się, że tak to wyglądało.
W podstawówce i gimbazie za dużo wkłada się dzieciom niepotrzebnych rzeczy. Przykładowo historia. Jakieś dysnastie Jagielonów, Habsburgów itp. Mozna wspomnieć to na jednej lekcji a nie wymagać znajomości na pamięć. Biologia to 50% jest zbędnych informacji. Po co mi wiedzieć jak rozmnaża się hełbia moda, czy jakieś pantofelki w wodzie. Miałem to 20
@tfuj_pszyjaciel: Po pierwsze, to jest głos za reformą, a nie obcinaniem godzin. Po drugie, nie da się w "kilka lekcji" gruntownie wytłumaczyć wszystkich zasad na jakich oparte są dane mechanizmy.
Jeśli nauczanie sprowadzi się
@tfuj_pszyjaciel: To, że Ty uważasz jakieś dziedziny za zbędne, nie oznacza jeszcze, że faktycznie takie są. Świat nie kręci się tylko i wyłącznie dookoła inżynierii i przedmiotów ścisłych, każdy potrzebuje podstawowej wiedzy z przedmiotów humanistycznych tak samo, jak umiejętności operowania prostą matematyką. Biologia czy geografia na tym poziomie ma nauczyć dziecko, w jaki sposób