Wpis z mikrobloga

Takie pytanie mam, bo mnie nurtuje… kiedy Wam przeszło to wtrącanie do drugie zdanie „studiuje prawo” / „studiowałem prawo” /„jestem prawnikiem”? a może nie przeszło? ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) Pytam, bo wydawało mi się, ze ciśnienie schodzi u normalnych ludzi, a tu własnie rozmawiałam przez 8 minut dokładnie z jedną panią mecenas, która tą informację wtrąciła przynajmniej 10 razy. Może nie byłoby to jakoś bardzo mocno dziwne, gdyby nie to, że powód naszej rozmowy miał się nijak do tego w jakim zawodzie pracujemy i nawet wtrącenie w końcu, że ja też jestem prawnikiem nie pomogło. Na ucho pani tak po 50tce.

pozwolę sobie @Dutch @GordonLamerman @exane @ripp1337 @maniac777 @Jade @stekelenburg5 @daj_pan_spokoj Adamsa nie wołam, bo zaraz na mnie nakrzyczy jak zawsze i na wszystkich ( ͡° ʖ̯ ͡°) Wy też nie bijcie

#humorprawniczy

  • 10
@kawazrana: Mam kolezanke ktora jest juz po prawie i wspomina tylko o tym jak ktos zapyta sie co studiowala albo co robi, bo pracuje w zawodzie. Ci co ciagle o tym mowia lecza tym chyba jakies kompleksy.
@kawazrana przeszło mi raczej szybko, ale konkretnego momentu nie podam. Zbiegło się to z obserwowaniem kolegi z roku, który uwielbiał rzucać paragrafami w życiowych sytuacjach (policja, bramkarze czy szatniarze w klubach) i zawsze osiągał efekt odwrotny od zamierzonego.
@kawazrana: cześć, studiowałem prawo.

kiedy Wam przeszło to wtrącanie do drugie zdanie „studiuje prawo” / „studiowałem prawo” /„jestem prawnikiem”? a może nie przeszło? ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

O wiele lepiej brzmi jestem adwokatem, wtedy można zarzucić tamten tekst dla lamusów ( ͡° ͜ʖ ͡°) A na bardziej
@Dutch: ależ Panie Kolego! na wykopie również odbieram Cię, jako człowieka skromnego i nie wywyższającego się.
Zgadzam się, adwokat brzmi lepiej, pani była (wg deklaracji) radcą prawnym, jak uściśliła, ale kompletnie nie zrobiło to na mnie wrażenia, więc powtórzyła później kilkukrotnie jeszcze.