Aktywne Wpisy
meltdown +166
Jeśli masz kompa z prockiem i7 7. generacji, to zdaniem Microsoftu w 2025 powinieneś wywalić go na śmietnik, ponieważ nie obsłuży Windowsa 11, a Windows 10 przestanie być wspierany. Super ekologia, #!$%@? miliony komputerów.
Mam nadzieję, że dzięki temu wywindują się #linux i Chrome OS a MS w końcu upadnie i sobie głupi ryj rozwali. 2025 to będzie rok linuxa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#windows #chromebook #komputery
Mam nadzieję, że dzięki temu wywindują się #linux i Chrome OS a MS w końcu upadnie i sobie głupi ryj rozwali. 2025 to będzie rok linuxa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#windows #chromebook #komputery
she-wolf1993 +699
Czy oni muszą się z tym tak obnosić? Nie mogą po prostu zachować swoich preferencji dla siebie i zrobić sobie procesję w domu? A poza tym to kto to widział żeby chłop w sukience chodził i jeszcze wciągał dzieci w swoją chorą ideologię? Europa upada
#bekazkatoli #neuropa #bekazprawakow
#bekazkatoli #neuropa #bekazprawakow
Wypadek miał miejsce na Lotnisku Chopina w Warszawie w godzinach popołudniowych. Z powodu awarii systemy hydraulicznego w stosunkowo młodym samolocie, nie otworzyło się podwozie. Na pokładzie Boeinga o nazwie "Poznań" znajdowało się 231 osób (220 pasażerów i 11 załogi), żadna z nich nie ucierpiała. Samolot leciał z Newark do Warszawy.
Jak relacjonowali świadkowie, mimo twardego lądowania, nie było zbyt mocnych wstrząsów. Stewardessy przekazały informacje przed lądowaniem o awarii zawieszenia, a samolot krążył godzinę wokół lotniska w Warszawie. Lądowanie przebiegło spokojnie, jedynie krótka panika powstała po informacji od załogi o możłiwości wystąpienia pożaru. Sprawnie zorganizowana ewakuacja zapobiegła eskalacji emocji. Podobno zetknięcie z ziemią było tak delikatnie odczuwalne, że pasażerowie i ząłoga myślała, że jednak udało się wylądować z podwoziem.
#samoloty #polska #warszawa #pamietajohistorii - znowu mnie naszło, żeby czasem coś tu skrobnąć :)
Komentarz usunięty przez autora
1) To co sam wkleiłeś świadczy o czym zupełnie innym.
2) Powołujesz się na książkę mechanika lotniczego (swoją drogą bardzo dobrą), nie na SOP ani żaden DOC.
3) O tym co można a czego nie świadczą dokumenty o mocy prawnej - doc 8168, CS-25 itd. W sprawie konkretnych zachowań dla załóg u danego przewoźnika jest jeszcze SOP.
Powstał nawet specjalny biuletyn EASY SIB200907_1 w którym jest jasno zarekomendowane
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@czteropak: zaraz, przepraszam: przy takich sytuacjach do akcji wkracza chyba specjalista od danego typu samolotu i według procedur każe sprawdzać różne komponenty, zgadza się? I chyba w książce serwisowej następny punkt po "sprawdzić czy podwozie się jednak nie wysunęło" powinien brzmieć "sprawdzić (ew. wyłączyć i włączyć) bezpieczniki C200, C700
http://mib.gov.pl/mediakomisje/12517/2011_1400_RW.pdf
wstępny raport z prac PKBWL (źródło oficjalne, dokument prawdziwy). Na stronach ministerstwa są też dokumenty zawierające fragmenty ekspertyzy, której poddano zepsuty przewód. Polecam polecam :)