Aktywne Wpisy
meltdown +166
Jeśli masz kompa z prockiem i7 7. generacji, to zdaniem Microsoftu w 2025 powinieneś wywalić go na śmietnik, ponieważ nie obsłuży Windowsa 11, a Windows 10 przestanie być wspierany. Super ekologia, #!$%@? miliony komputerów.
Mam nadzieję, że dzięki temu wywindują się #linux i Chrome OS a MS w końcu upadnie i sobie głupi ryj rozwali. 2025 to będzie rok linuxa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#windows #chromebook #komputery
Mam nadzieję, że dzięki temu wywindują się #linux i Chrome OS a MS w końcu upadnie i sobie głupi ryj rozwali. 2025 to będzie rok linuxa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#windows #chromebook #komputery
she-wolf1993 +699
Czy oni muszą się z tym tak obnosić? Nie mogą po prostu zachować swoich preferencji dla siebie i zrobić sobie procesję w domu? A poza tym to kto to widział żeby chłop w sukience chodził i jeszcze wciągał dzieci w swoją chorą ideologię? Europa upada
#bekazkatoli #neuropa #bekazprawakow
#bekazkatoli #neuropa #bekazprawakow
Wypadek miał miejsce na Lotnisku Chopina w Warszawie w godzinach popołudniowych. Z powodu awarii systemy hydraulicznego w stosunkowo młodym samolocie, nie otworzyło się podwozie. Na pokładzie Boeinga o nazwie "Poznań" znajdowało się 231 osób (220 pasażerów i 11 załogi), żadna z nich nie ucierpiała. Samolot leciał z Newark do Warszawy.
Jak relacjonowali świadkowie, mimo twardego lądowania, nie było zbyt mocnych wstrząsów. Stewardessy przekazały informacje przed lądowaniem o awarii zawieszenia, a samolot krążył godzinę wokół lotniska w Warszawie. Lądowanie przebiegło spokojnie, jedynie krótka panika powstała po informacji od załogi o możłiwości wystąpienia pożaru. Sprawnie zorganizowana ewakuacja zapobiegła eskalacji emocji. Podobno zetknięcie z ziemią było tak delikatnie odczuwalne, że pasażerowie i ząłoga myślała, że jednak udało się wylądować z podwoziem.
#samoloty #polska #warszawa #pamietajohistorii - znowu mnie naszło, żeby czasem coś tu skrobnąć :)
@Wernher_von_Braun: A powinni. W końcu to doświadczona załoga.
Ale w Polsce #!$%@? jak w lesie, zawsze trzeba znaleźc winnego
@Honolulu
@kajelu
@gmitek
@Axim mam informacje od pracownika lotniska, że kontrolka wskazująca na przypalony bezpiecznik była zasłonięta teczką czy torba pilota. Żeby nie robić awantury zamiast oskarżyć wrone zrobili z niego bohatera
@gmitek: Co to ma znaczyć?
Eksperci psia mać. Główną awarią był wyciek z systemu hydraulicznego który nastąpił po starcie i on uniemożliwił wysunięcie podwozia. W takiej sytuacji procedura przewiduje użycie awaryjnego grawitacyjnego mechanizmu opuszczenia podwozia ale ten mechanizm nie zadziałał z powody bezpiecznika. W samolocie na wypadek każdej usterki przewidziane są procedury i procedura nie nakazywała sprawdzenie bezpiecznika na wypadek awarii zapasowego systemu. Piloci samolotów nie mają prawa resetować bezpieczników jeśli
jakąś podstawa tego twierdzenia, SOP Lotu, dokument, cokolwiek?