Aktywne Wpisy

wykop +104
Roczne podsumowanie aktywności 2024 – sprawdź już dziś! 🚀
Wykopowicze, rok 2024 obfitował w emocje, dyskusje i odkrycia na Wykopie – teraz nadszedł czas, aby podsumować Waszą aktywność! Przygotowaliśmy dla Was zestawienie, które pokazuje, jak wyglądał Wasz wykopowy rok. Sprawdźcie, ile komentarzy napisaliście, jakie treści zebrały najwięcej plusów i który dzień był Waszym najbardziej aktywnym dniem!
Jak zobaczyć swoje podsumowanie?
To proste! Wystarczy, że klikniecie w baner, który znajdziecie w swoim profilu. Podsumowanie dostępne
Wykopowicze, rok 2024 obfitował w emocje, dyskusje i odkrycia na Wykopie – teraz nadszedł czas, aby podsumować Waszą aktywność! Przygotowaliśmy dla Was zestawienie, które pokazuje, jak wyglądał Wasz wykopowy rok. Sprawdźcie, ile komentarzy napisaliście, jakie treści zebrały najwięcej plusów i który dzień był Waszym najbardziej aktywnym dniem!
Jak zobaczyć swoje podsumowanie?
To proste! Wystarczy, że klikniecie w baner, który znajdziecie w swoim profilu. Podsumowanie dostępne
źródło: Wykop (2)
Pobierz
thorgoth +837
"Jeleśnia, zróbcie coś, nie mam hamowania!"
Dziś mija 19 lat od katastrofy kolejowej w Świnnej, która o mały włos nie skończyła się wielką tragedią.
Dla maszynisty Czesława Goluszki i Lucyny Kubieniec (kierownik składu zwany potocznie "konduktorem"), którzy stanowili obsadę pociągu 34527 z Suchej Beskidzkiej do Żywca ten dzień zaczynał się zupełnie zwyczajnie.
Pociąg ten obsługiwał popularny osobowy "kibel" o oznaczeniu EN57-840, który był wyposażony w kompozytowe wkładki hamulcowe FR502.
Chińskie
Dziś mija 19 lat od katastrofy kolejowej w Świnnej, która o mały włos nie skończyła się wielką tragedią.
Dla maszynisty Czesława Goluszki i Lucyny Kubieniec (kierownik składu zwany potocznie "konduktorem"), którzy stanowili obsadę pociągu 34527 z Suchej Beskidzkiej do Żywca ten dzień zaczynał się zupełnie zwyczajnie.
Pociąg ten obsługiwał popularny osobowy "kibel" o oznaczeniu EN57-840, który był wyposażony w kompozytowe wkładki hamulcowe FR502.
Chińskie
źródło: GfG4hbfXkAA1Wtu
Pobierz




# The loopback network interface
auto lo
iface lo inet loopback
# kabel
auto eth0
iface eth0 inet dhcp
# wifii
auto eth1
iface eth1 inet dhcp
No i teraz jak zrobić żeby gość (Debian x64 Jessie) jednocześnie łączył się na dwóch sieciówkach? Po co mi to potrzebne - dopóki siedzę przy biurku jestem na kablu to spoko, ale kiedy potrzebuję odejść od biurka no to Windows się przełącza na wifi, a Debik traci połączenie w ogóle.
Ogólnie jest tak, jakby to połączenie eth1 wcale nie "widziało" połączenia do wifki:
root@vdeb:~$ sudo ifup eth1
Internet Systems Consortium DHCP Client 4.3.1
Copyright 2004-2014 Internet Systems Consortium.
All rights reserved.
For info, please visit https://www.isc.org/software/dhcp/
Listening on LPF/eth1/32:10:b3:c3:99:12
Sending on LPF/eth1/32:10:b3:c3:99:12
Sending on Socket/fallback
DHCPDISCOVER on eth1 to 255.255.255.255 port 67 interval 6
DHCPDISCOVER on eth1 to 255.255.255.255 port 67 interval 11
DHCPDISCOVER on eth1 to 255.255.255.255 port 67 interval 21
DHCPDISCOVER on eth1 to 255.255.255.255 port 67 interval 8
DHCPDISCOVER on eth1 to 255.255.255.255 port 67 interval 15
No DHCPOFFERS received.
No working leases in persistent database - sleeping.
źródło: comment_nRMM2cU8HIUKzH3XROEMWJk7vJCcwNK8.jpg
PobierzI faktycznie musi być bridged?
Komentarz usunięty przez autora