Wpis z mikrobloga

Atencjon mircy!

Potrzebuję waszej pomocy przy wyborze animacji. W pierwszej (A) postać jest ściskana przed rozciągnięciem, natomiast w B od razu wyciągana do góry.

Która wygląda lepiej?

Dawajcie znać jeśli macie jakieś pomysły jak to jeszcze poprawić, przydałoby się jakieś solidne uderzenie w momencie wejścia w teleport.

#gamedev #grafika #animacja #tworczoscwlasna

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev ! Jeśli nie chcesz przegapić premiery zapisz się do newslettera na http://angryjohngame.com
jasiek13 - Atencjon mircy!

Potrzebuję waszej pomocy przy wyborze animacji. W pierw...

źródło: comment_MQwmpgPN909Pne0nNb7cF5Fd5xob7sk6.jpg

Pobierz

Która animacja wygląda lepiej?

  • A 41.3% (309)
  • B 58.7% (439)

Oddanych głosów: 748

  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@jasiek13: W sumie to niewiele widać bo snop światła w pewnych momentach ma za duża alfę :P Może spróbuj coś takiego jak w załączniku. Wyobraź sobie wiązkę światła która w przekroju daje najsilniejsze światło na okręgu a słabsze wewnątrz.
Może by dać tak, że wchodząc w snop postać najpierw lekko podrywa się do góry lewitując (przekrzywić ciało i niech macha jak p---b kończynami albo niech bezwiednie zwisają) i dopiero po
Kozun - @jasiek13: W sumie to niewiele widać bo snop światła w pewnych momentach ma z...

źródło: comment_1aBGtuhoOOroc7Osop9sag08aUUstnYy.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@jasiek13: Widzę, że wiele osób zagłosowało za opcją B, bo niby wydaje się ona naturalniejsza, ale wybór tutaj wcale nie jest oczywisty. Owszem, efekt "wciągania" może i wygląda fajnie, jednak imho to właśnie wcześniejsze spłaszczenie postaci idealnie wpasowuje się w stylistykę gry, która, jak widać, uderza w klimaty rodem z kreskówek. Trzeba patrzeć na pewne rzeczy szerzej, rozpatrywać je na wielu płaszczyznach, a ogólna forma gry jest tutaj podstawą. Dla
  • Odpowiedz
@HrabiaTruposz: tak, wciąganie pikseli to świetny pomysł ale skomplikowany w implementacji ;)

Tak sobie pomyślałem, że może jakby dodatkowy słup światła uderzał nagle z góry przy wejściu w teleport to spłaszczenie nie raziłoby osób, które uznają je za nienaturalne? Wtedy spłaszczenie byłoby wynikiem jakiegoś uderzenia.
  • Odpowiedz
Tak sobie pomyślałem, że może jakby dodatkowy słup światła uderzał nagle z góry przy wejściu w teleport to spłaszczenie nie raziłoby osób, które uznają je za nienaturalne? Wtedy spłaszczenie byłoby wynikiem jakiegoś uderzenia.


@jasiek13: Moim zdaniem to bardzo fajna koncepcja. Wymaga pewnej precyzji, odpowiedniego zsynchronizowana momentu zetknięcia postaci ze słupem światła i rozpoczęcia procesu spłaszczania, jednak niewątpliwie jest łatwiejsza w implementacji niż efekt "rozpadu".
No i ma dodatkową zaletę –
  • Odpowiedz