Wpis z mikrobloga

Atencjon mircy!

Potrzebuję waszej pomocy przy wyborze animacji. W pierwszej (A) postać jest ściskana przed rozciągnięciem, natomiast w B od razu wyciągana do góry.

Która wygląda lepiej?

Dawajcie znać jeśli macie jakieś pomysły jak to jeszcze poprawić, przydałoby się jakieś solidne uderzenie w momencie wejścia w teleport.

#gamedev #grafika #animacja #tworczoscwlasna

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev ! Jeśli nie chcesz przegapić premiery zapisz się do newslettera na http://angryjohngame.com
jasiek13 - Atencjon mircy!

Potrzebuję waszej pomocy przy wyborze animacji. W pierw...

źródło: comment_MQwmpgPN909Pne0nNb7cF5Fd5xob7sk6.jpg

Pobierz

Która animacja wygląda lepiej?

  • A 41.3% (309)
  • B 58.7% (439)

Oddanych głosów: 748

  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@jasiek13: Zdecydowanie B

Dawajcie znać jeśli macie jakieś pomysły jak to jeszcze poprawić, przydałoby się jakieś solidne uderzenie w momencie wejścia w teleport.


Może niech za postacią pozostanie "ślad" w postaci pikselowych particle'ów. Taki pyłek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@jasiek13: zdecydowanie A - masz tutaj ładnie pokazane "anticipation" przez ten squash i stretch. B to tylko takie wciągniecie jak makaronu nosem.
  • Odpowiedz
@Xaia: tak o tym właśnie myślałem, z drugiej strony dodaje to pewne opóźnienie do akcji do akcji, z drugiej strony z logicznego punktu widzenia dlaczego jest ściskany skoro promień powinien wciągać :) (może jakiś punch by te problemy rozwiązał, uderzenie wiązką światła z góry?)
  • Odpowiedz
@jasiek13: A czemu nie zrobić kilku animacji i losowo je odpalać? Bramka nr 3, chyba trudniejsza do realizacji :P
Teleport wciąga go po kawałku, tj. tak jakby sprite rozbić na małe bloczki i wciągać je pojedyńczo do góry
  • Odpowiedz