Wpis z mikrobloga

Hej wszystkim. Ostatnio bardzo kiepsko wiedzie mi się z mamą :(, mieszkamy same, tata zmarł 2 lata temu, mama choruje, mnie szef zwolnił z pracy z końcem sierpnia, brak etatów. Chętnie podejmę się pracy w okolicach Rzeszowa. Każda praca wchodzi w grę, sprzątanie, pomoc kuchenna. Nie muszą być nawet pieniądze za wynagrodzenie. Może być żywność i środki czystości. Mam na imię Agnieszka, mam 25 lat. Pochodzę ze Stobiernej, 15km od Rzeszowa. Jeżeli ktoś by miał jakieś informacje na temat pracy proszę pisać, nie chcę nic za darmo, wolę zarobić na to. Z wykształcenia jestem fryzjerką,w tym zawodzie pracowałam....
  • 119
z fb "Pracuje w: AVON Polska
Studiowała na uczelni: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
Uczęszczała do: Liceum Ogólnokształcące nr 6
Uczęszczała do: VI Liceum Ogólnokształcące w Szczecinie
Mieszka w: Mielec
Z: Mielec" do tego co 2 post promocja jakiegoś bloga czy czegoś innego, mi osobiście śmierdzi fake :>
@fifithebest: Hej, tak pisałam teksty o fantastyce dla kolegi, ale strona upadła. Po prostu poszukuję pracy, czegokolwiek bardzo ciężko na samo życie. Nie proszę o żadne pieniądze, po prostu może ktoś będzie mógł pomóc.
#praca #rzeszow . Nigdy po prostu nie byłam w trudnej sytuacji. Rodziny też nie mam.. chętnie bym zapracowała na żywność czy opłatę rachunków... po prostu nie proszę o nic więcej.
@agnieszka-kasak: W sumie sam nie wiem co o tym myśleć. Strona urzędu pracy w Rzeszowie to 49 stron ofert. Pierwsze 3 strony: bufetowa, opiekunka dziecięca, osoba do roznoszenia ulotek, pracownik produkcji, sprzedawca, pomoc kuchenna, fryzjer. A to tylko 3 strony, które przejrzałem. Nie znam Twojej historii, mam nadzieję że to żaden fejk, no ale #!$%@?... Praca chyba jest, więc?